חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

איביי מציגה את העדפות הקניה של ישראלים לקראת חג המולד

איליה קרטוב, מנכ"ל אי ביי לשווקים מתפתחים. צי
איליה קרטוב, מנכ"ל אי ביי לשווקים מתפתחים. צי

הישראלים אינם מסתפקים ב'מהדורה מוגבלת' של החג, ולמרות שבחו"ל השווקים החגיגיים סגורים, ענקית הסחר המקוון eBay נשארת פתוחה ומוכיחה שהישראלים אומנם לא טסים לחו"ל, אך הם נערכו מבעוד מועד לחגוג את חגיגות סוף השנה בארץ.

איליה קרטוב מנכ"ל eBay לשווקים המתפתחים אומר: "על אף ההגבלות הכרוכות בתקופה מאתגרת זו, הצורך האנושי לחגוג את ולקבל את השנה האזרחית החדשה קיים ואף מקבל משנה תוקף. באופן מסורתי eBay אטרקטיבית עבור הלקוחות הישראלים לצורך רכישת פריטים חגיגיים כאשר השנה השוק המקוון הפך להיות נוח ורלוונטי אפילו עוד יותר. בין הפריטים המייצגים את החגים ניתן לראות עלייה בקטגוריות המזוהות יותר עם קישוט וטיפוח פנים הבית , בילוי משפחתי משותף ויצירת חוויות משפחתיות ייחודיות בחג."

חמשת הקטגוריות הפופולאריות ביותר לחג המולד ולחגיגות השנה החדשה בקרב הקונים הישראלים:

1.     קישוטי תליה לעץ חג המולד

2.     שרשראות אור לעץ חג המולד

3.     מחרוזות נורות קטנות (Fairy Lights)

4.     עצי חג המולד

5.     מוצרים לטיפוח ציפורניים

הקטגוריות שהראו גידול בצמיחה מכירות ב-2020 לעומת 2019 בהקשר לחג המולד ושנה לועזית חדשה:

1.     מדבקות, סטיקרים, מדבקות לקישוט קירות 130%

2.     אביזרים ליצירת אלבומי תמונות – 107.1%

3.     עגילים – 56.5%

4.     ביגוד והנעלה – 37.3%

5.     קישוטים עונתיים חגיגיים – 30%

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד