חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סימביו גייסה 7 מיליון דולר כדי לעזור למותגים להגדיל מכירות בערוצים דיגיטליים

המימון יסייע לֹ- Cymbio, המאפשרת למותגים חיבור וניהול אוטומטי של כלל ערוצי המכירות הדיגיטליים, להרחיב את פעילותה הגלובלית ולחזק את מעמדה כמובילת שוק עולמית. בין לקוחות החברה מותגים בינלאומיים מובילים כמו ניו באלאנס, סטיב מאדן, מיקרו-קיקבורד ומותגים צעירים כמו מרקזה, קויו, ריינס ומייזונט

קרדיט תמונה: סימביו (הגדל)
קרדיט תמונה: סימביו

 17 במארס 2021 – סימביו (Cymbio) מובילה עולמית באוטומציית ניהול דרופשיפ וערוצי מכירה דיגיטליים למותגים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס A בסך 7 מיליון דולר בהובלת Vertex Ventures, ובהשתתפות יובל טל (מייסד Payoneer) והמשקיעים הקיימים Udian Investments ורון צוקרמן. החברה מודיעה על סבב הגיוס בזמן שהשוק בו היא פועלת רותח, כשמותגים כמו נייקי ופראדה יצאו בהודעה כי הם יתחילו למכור במודל דרופשיפ ומרקטפלייס בהם החברה  תומכת. מימון זה יאפשר את הרחבת הפריסה הגלובלית של פעילות החברה ואת חיזוק מעמדה כמובילת שוק.

 

בזירה הקמעונאית של היום, מותגים מכל הסוגים והגדלים נדרשים לנהל עשרות ולפעמים מאות של ערוצי מכירה דיגיטליים. ניהול זה כולל טיפול שוטף החל מההסכם המסחרי, האינטגרציה, שיתוף הדאטה, והטיפול בהזמנות מכל מרקטפלייס ומכל חנות. העמידה בדרישות הפרטניות של כל ריטיילר (קמעונאי) ותפעול יומיומי של הפעילות יוצרים אתגר טכנולוגי, עסקי ותפעולי למותגים. העלייה במסחר המקוון, לצד הירידה בפעילות החנויות הפיזיות, אשר הואצה בתקופת מגפת הקורונה, אילצה מותגים רבים לעבור לאסטרטגית מכירות דיגיטליות בצורה מהירה ובהיקף משמעותי.

 

סימביו מציעה למותגים פלטפורמה המחברת בינם לבין השותפים הקמעונאיים שלהם ומאפשרת ״Plug and Sell" תוך אוטומציה של כל הפעולות הנדרשות למכירה בדרופשיפ ובמרקטפלייסים, שיטות מכירה חדשות אשר מאפשרות לחנויות הדיגיטליות למכור מוצרים מבלי להחזיק מלאי פיזי. סימביו מייצרת אוטומציה מלאה בין מערכות ניהול המלאי, המוצרים, התמונות, ההזמנות והתשלומים של המותגים והחנויות, בזמן אמת.

 

מכיוון שמותגים וקמעונאים משתמשים במערכות ותהליכים שונים, האינטגרציה והתפעול של הקשר בין המותג לריטיילר יצרו מאז ומתמיד קשיים וצווארי בקבוק משמעותיים שהכשילו את הגדלת ערוצי המכירות. כל ריטיילר דורש מפרט ייחודי משלו, מה שגורם לתהליך אינטגרציה ממושך, ועבודה ידנית מייגעת עבור תכני המוצרים, התמונות והתהליכים. הטכנולוגיה של סימביו, מאפשרת חיבור מהיר באמצעות נורמליזציה של המידע. כך שהמותג יכול להתחיל למכור באופן מיידי דרך אקוסיסטם קמעונאי גלובלי של מאות חנויות דיגיטליות, בין היתר, מייסי׳ז, נורדסטרום, פארפץ׳, וולמארט, אורבן אאוטפיטרס ואחרים.

 

במהלך 2020, ראתה סימביו צמיחה מהירה כאשר הגדילה את מספר לקוחותיה פי 12 וכעת היא תומכת במאות מותגים וריטיילרים, ממותגים קטנים ועד המותגים הגדולים בעולם. סימביו פעילה בשוק האמריקאי, הקנדי, האירופאי ובאסיה-פסיפיק, בתחומי האופנה, הנעלה, בית, קוסמטיקה, תכשיטים, תינוקות, צעצועים ועוד. השימוש בCymbio מקצר עבור לקוחותיה את הזמן הדרוש למכירה דרך ערוצים חדשים ב-91% ומביא לגידול ממוצע של יותר מ-65% בהכנסות.

 

"סימביו מעצימה מותגים ועוזרת להם לצמוח. היכולת שלנו להתחבר לכל המערכות מאפשרת למותגים להתחיל למכור בכל ערוץ דיגיטלי באופן מיידי ויכולת האוטומציה שלנו מאפשרת למותגים לתמוך בתהליכים ובאופרציה הנדרשת למכירה במספר רב של מרקטפלייסים וערוצים דיגיטליים  ב-Scale עצום", אמר רועי אבידור, מייסד משותף ומנכ"ל סימביו שהוקמה יחד עם מור לביא וגלעד צירקל. "הצמיחה שראינו במהלך השנה האחרונה מהווה הוכחה לכך שהשוק זקוק לפלטפורמה כמו שלנו, ואנחנו נגביר את היכולת שלנו לעזור למותגים מכל הגדלים להגיע ללקוחותיהם בכל מקום שבו הלקוחות נמצאים".

 

"אנו מאמינים שהטכנולוגיה של סימביו תשנה את המשחק עבור מותגים שמוכרים ברשת, ותהפוך אינטגרציות ארוכות ומסורבלות לנחלת העבר", אמר עמנואל תימור, שותף כללי ב-Vertex Ventures ישראל. "זו לא רק טכנולוגיה חדשנית – הצוות של Cymbio הוא ברמה עולמית, ואנו נרגשים לעבוד יחד כשותפים של סימביו אשר מייצרת מציאות חדשה עבור תעשיית הקמעונאות המקוונת".

 

"סימביו מגדירה מחדש את תחום הלוגיסטיקה למסחר האלקטרוני, בדומה למה ש-SAP ו-Salesforce עשו לתחומי ה-ERP ו-הCRM", אמר יואב זבה, דירקטור בסימביו ודירקטור מנהל ב- XT Hi-Tech. "תמכנו בצוות היוצא מן הכלל של החברה כמעט מהיום הראשון ונפלא לראות איך העבודה הקשה הופכת ללקוחות מרוצים ומביאה שותפים חדשים ומצוינים כמו Vertex ויובל טל".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד