חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

יהונתן קדוש נבחר להוביל את מוצרי הביוטי של YOLO במדיות החברתיות

צילום: סטודיו יולו (הגדל)
צילום: סטודיו יולו

מותג YOLO פותח את השנה החדשה ומתחדש בעונת החגים עם מגוון מוצרי ביוטי תחת קטגוריית  Beautyחדשה. יהונתן קדוש, כוכב תוכנית הדגל של ערוץ הילדים "הבנים והבנות", בן 16 מאפר מקצועי ומתאפר בעצמו, נבחר להוביל את מוצרי הביוטי של  YOLO במדיות החברתיות. המותג הפופולרי לבני נוער וילדים YOLO משיק מגוון אקססוריז מעולמות הטיפוח והקוסמטיקה בקו העיצובי הייחודי לו, המשלימים את כניסתה של הרשת לעולמם של בני הנוער


 לדברי יעל יגלום, מייסדת ומנכ"ל רשת YOLO: "אנו משיקים קולקציית מוצרי טיפוח חדשה לנערות ולנערים. השקה זו מרחיבה את קו המוצרים של יולו ובכך משלימה את כניסתה של יולו לעולמם של בני הנוער. יולו מציעה היום למעשה חבילה כוללת של מוצרי פנאי ולייף סטייל עם מגוון רחב של מתנות לבני נוער בעולמות הרלוונטים עבורם. סדרה זו תתרחב עם הזמן למוצרים משלימים נוספים מעולמות האווירה, קישוטים לחדר וחיבור לעולמם האישי של בני הנוער ולמרחב הפרטי שלהם בבית, זאת בנוסף לסדרות מעולם המשחקים והחזרה לבית הספר כמובן."



בין המוצרים בקטגוריה ניתן למצוא מדבקות שיקיות לציפורניים, סט מברשות איפור מנצנצות, מברשת שיער בעיצוב הולוגרפי, מראת איפור עם תאורת לד ועוד במחירים הנעים בין 9 ₪ עד 149 ₪.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד