Screenz Live חילקה מעל מיליון דולר ליוצרים ישראלים
מאז השקת זירת המסחר סקרינז לייב (Screenz Live) בתחילת השנה, הרוויחו בה יוצרים ישראלים כ-4 מיליון שקלים בעמלות ממכירת התכנים שהם יוצרים ומעלים אונליין. הפלטפורמה מציעה מעל 2000 שעות תוכן הכוללות הרצאות וקורסים בנושאי מדע, טכנולוגיה, עסקים, פסיכולוגיה, פילוסופיה, תרבות, ספרות ושירה, היסטוריה, אימוני ספורט, יוגה ומדיטציה ועוד מגוון נושאים מרתקים הקשורים להתפתחות אישית. מאז הושקה הפלטפורמה באוקטובר 2020 נרכשו בה כ-100 אלף כרטיסים.
סקרינז לייב אינה גובה כסף מהיוצרים על העלאת התכנים בפלטפורמה ובנוסף, הקימה החברה אולפנים מקצועיים עבור היוצרים לשימוש ללא תשלום, במטרה לסייע ליוצרים להוציא את התוצרים הטובים ביותר. החברה גובה כ-20%-40% עמלה ממכירת כרטיסים, כאשר כל שאר ההכנסות עוברות ישירות ליוצרים.
לפלטפורמה תהליך סינון קפדני, ולאחר אישור היוצר היא מאפשרת חופש פעולה מלא לנהל, לשדר ולשווק אירועי אונליין ולהפוך לגוף שידור עצמאי. המערכת מאפשרת לכל יוצר לפתוח ולשדר הרצאות וקורסים באופן פשוט ומהיר, למכור כרטיסים או אפילו מנויים לערוץ וליהנות מהכנסות מיידיות. המערכת מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ’אט קבוצתי מתקדם וצ’אט צופים פרטי, מעבר לחדרים פרטיים, חלוקה לקבוצות והכרות עם אנשים חדשים. הצפייה בתכנים השונים מתאפשרת מהטלוויזיה, מהמחשב או מהטלפון הנייד.
כ-400 יוצרי תוכן כבר העלו הרצאות, קורסים וסדנאות לפלטפורמה וביניהם - רוני קובן, אתגר קרת, ד"ר חיים שפירא, פרופ' יורם יובל, מאיר שלו, פרופ' מורן סרף, גיורא איילנד, אושרת קוטלר, אשכול נבו, ניסים אמון, דורון פישלר, ליאור דיין, עדנה מזי"א, סנדרה שדה, גיל שוחט, שרה אנג'ל,
גיורא איילנד, עומר פרלמן, יובל שמלא ורבים נוספים.
בימים אלו מושקת הפלטפורמה בארה"ב ומציעה מגוון תכנים לקהל דובר האנגלית. בין היתר, ניתן למצוא הרצאה של הזמרת עטורת השבחים מישל ויליאמס, חברת להקת דסטניז צ'יילד, שמקיימת את מסע השקת הספר החדש שלה דרך סקרינז לייב, זאת לצד מאסטר קלאס בן 11 פרקים של חוקר המוח פרופ' מורן סרף (יועץ לחברת נוירולינק של איילון מאסק), סדנת התפתחות אישית עם המנטור המוביל בעולם טוני רובינס, תכנית טבע בהשתתפות השחקנית ההוליוודית לילי טיילור וחוקר הטבע בעל השם העולמי קייסי מקפרלנד, הטניסאי אנדי רודיק, פרופ׳ אמנדה ראסל עוד מגוון הרצאות, סדנאות והופעות.
סקרינז לייב הוקמה על בסיס טכנולוגיות שפותחו במשך שנים ב Screenz Cross Media המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם למעלה מ-25 מיליון משתמשים ברחבי העולם עד היום. באמצעות פיתוח פלטפורמות ופורמטים אינטראקטיביים המאפשרים לשדר, לצפות, להשתתף
כתבות נוספות
-
24/04/2022התנהלות מושכלת ומדויקת מאפשרת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל ההזדמנויות שמציע האינטרנט, ובפרט גוגל קרא עוד
-
13/04/2022השקעה אסטרטגית זו שואפת לאפשר ל-Next Earth להתחיל לבנות את סביבת ה-Web3 Metaverse קרא עוד
-
28/03/2022מאז אוגוסט 2021 הוא פרסום עשרות רבות של אייטמים קרא עוד
-
17/03/2022שימוש בסרטונים בשיווק זו אסטרטגיית שיווק פופולרית ובעלת יתרונות רבים, החל בהגדלת התנועה לאתר ועד להגדלת ההכנסות. לכן עסקים רבים, קטנים כגדולים, בוחרים לצלם סרטון שיווקי או תדמיתי. קרא עוד
-
14/03/2022המהלך הופך את חוות הבוקרים לשחקן הישראלי היחיד המטפל בכל שרשרת אספקת הבשר מבחירת זנים ועד לשיווק ישיר ללקוח קרא עוד
-
1/03/2022האתר ישווק למעלה מ 45 מותגים המיוצגים ומשווקים על ידי לילית קרא עוד
-
25/02/2022מערכת מכירה וירטואלית שתנוהל על ידי המשפיענים עצמם ותאפשר להם מכירה ישירה לקהלי יעד רלוונטים לצד הגדלת מכירות וחשיפה לקהלים חדשים קרא עוד
-
25/02/2022הפעילות תתקיים באופן רציף (Always On) ולא רק בסמוך לפתיחת מסעדות חדשות כפי שהיה עד כה. קרא עוד
-
12/12/2021
-
12/12/2021כאנשי חינוך, גילינו כי חלק גדול מחנויות המשחקים, לא מציגות דווקא את המוצרים המומלצים ביותר או המחנכים ביותר. מצאנו גם שכדי להמליץ על מוצר בעולם הילדים חשוב להסתמך על אוטוריטה חינוכית מובהקת וגם על חוכמת ההורים. מתוך שני אלו, צמח הרעיון לאתר מקיף וראשון מסוגו" מסביר עופר צוקר, מקים ובעלי האתר. קרא עוד