חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

החלוצים במטא: ברגר קינג זיהתה את הפוטנציאל בחסות על קבוצה וירטואלית

במקום להשקיע מיליונים על חסות בקבוצת כדורגל אמיתית, בבורגר קינג לקחות חסות על קבוצה במשחק FIFA. עם הפעלה נכונה של השחקנים התוצאות היו מדהימות, והזכיה בקאן מובטחת.
מקור: צילום מסך (הגדל)
מקור: צילום מסך
הפוסט פורסם במקור בקבוצה @בעקבות התוכן הטוב בעולם

בורגר קינג רצו חשיפה לקהלים חדשים וצעירים וכדורגל הוא כלי מעולה להשיג אותה - הבעיה היא המחיר. לשים לוגו על חולצה של קבוצת כדורגל מובילה עולה המון -בערך 45,000,000 פאונד.

בשנת 2019 בבורגר קינג החליטו להתחכם. הם שילמו 50,000 פאונד לקבוצת הכדורגל הגרועה ביותר בליגה הרביעית באנגליה - Stevenage . מדובר כנראה בקבוצה הכי פחות מוכרת שאפשר לממן אבל גם היא, ממש כמו ריאל מדריד ומנצ'סטר יוניטד, מופיעה במשחק המחשב הפופולארי - EA SPORTS FIFA בו משחקים למעלה מ-20 מיליון אנשים (לפחות עד שישנו לו את השם).

בשלב השני הם הציעו הטבות אמיתיות לכל שחקנית או שחקן שיבקיעו גול עם הקבוצה וישתפו ברשתות החברתיות (אם במקרה עשיתם את זה בבקשה שתפו בתגובות). התוצאה הייתה היסטרית לחלוטין.
* למעלה מ-25,000 גולים שותפו.
* הקבוצה העלומה הפכה לפופולרית ביותר במשחק המחשב.
* השחקנים הכי מפורסמים בעולם צולמו (וירטואלית) עם הסמל של בורגר קינג (סרטון בתגובות).

הסיפור הפך להצלחת רשת ענקית. בפעם הראשונה כל החולצות של סטיבנאג' (בעולם האמיתי) נחטפו, הקמפיין זכה ל-1.6 מיליארד חשיפות (שטויות של מפרסמים), ערך החשיפה עמד על כ-2.5 מיליון דולר.

אפילו ב-ESPN התייחסו לעניין והכריזו על סטיבנאג' כמועדון הכדורגל הגדול בעולם... הוירטואלי כמובן. הצלחה!
הקמפיין זכה בפרס Cannes Lions לשנת 2021, ואמאזון פריים הכריזה כי תהיה נותנת החסות לשנה הקרובה כחלק מהמאמץ לקדם את שירותי הגיימינג שלה

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד