חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

H&O משיקה רשת בגדי הריון אמריקאית במחירים נמוכים

 לאחר שהצהירה רשת H&O שתפתח בישראל רשת חנויות לבגדי הריון תחת השם:  Motherhood Maternity, חונכת הרשת שני סניפים בישראל: בקניון גן העיר בתל-אביב ובמתחם ביג פאשן באשדוד, המשתרעים על שטח של כ – 80 מ"ר.  עד סוף שנת 2015 יפתחו 20 נקודות מכירה בישראל: 4 כסניפים עצמאיים והשאר כחנות בתוך חנות ברשת H&O וברשת קרטרס- אושקוש .


הרשת החדשה מתכננת לפתוח סה"כ  60 סניפים ברחבי הארץ, תוך חמש שנים, חלקם כחנויות עצמאיות, חלקם כנקודות מכירה בסניפיH&O . היעד הוא להגיע למחזור של 60 מיליון שקל בתוך 5 שנים.  

עמיר משה מנכ"ל רשת H&O, מסר היום כי מותג בגדי ההיריון האמריקאי Motherhood Maternity ישבור את מחירי שוק בגדי ההיריון שיהיו זולים בכ 30% מהרשתות המתמחות: "תמחרנו את הפרטים במחירים הדומים למחירם בארה"ב".

עוד מסר משה: "הרשת מתכוונת לפתוח קונספט ייחודי בישראל של סניפים  משולבים של  קרטרס בתוך Motherhood Maternity במתכונת SHOP IN SHOP, על מנת ליצור פתרון מלא לאישה וללוות אותה מרגע ההיריון, דרך גידול הרך הנולד. הסניף הראשון המשולב מתוכנן להיפתח בקיריון, בקריית ביאליק בתוך 6 חודשים."


לדברי עמיר משה: "הצורך למותג מתמחה בבגדי היריון עלה מהשטח. קיבלנו פניות מלקוחות קרטר'ס ואושקוש המחפשות בגדי היריון מקצועיים במחירים נוחים. משם יצאנו לניתוח שוק מעמיק, בו גילינו ששוק בגדי ההיריון בישראל סובל מחסך גדול של היצע, מגוון, איכות ומחיר אטרקטיבי. לדבריו: "קבוצת destination maternity   בחרה בנו, כיוון שהתרשמה מהצלחת החדרת המותגים קרטר'ס ואושקוש בישראל".

הרשת החדשה תציע חידושים בתחום בגדי ההיריון, הן במגוון המוצרים והן בתפקוד הפונקציונלי של החנויות. לדוגמא: קולקציה לנשים עובדות בתחומי המקצועות החופשיים, כולל חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטות. מגוון גדול של הלבשה תחתונה, כולל תחתונים עם חגורות בטן מובנות. ג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנות, ללא תפרים ושמלות עם גומי להרחבה, שמאפשר לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידה. בשלב השני יגיעו לארץ מגוון הקרמים שמשווקת הרשת בארה"ב.

תאי המדידה המרווחים בחנויות יהיו מצוידים בכריות שיאפשרו ללקוחות לבדוק איך ייראו הבגדים בחודשים המתקדמים ומועדון הלקוחות, יציע הטבות לפי חודשי ההיריון של הלקוחות.

 


לדברי עמיר משה: "הלקוחה הישראלית רוכשת בממוצע 6 פריטים לתקופת ההיריון בשתי קניות מרוכזות, לעומת האמריקאית הרוכשת 11 פריטים במהלך ההיריון, כי יש לה יותר היצע. אנחנו רוצים להעלות  את תכיפות וכמות רכישת הפריטים בזמן ההיריון, באמצעות שיפור המגוון והצגת מחירים נמוכים, בדומה למחירים בארה"ב, הנמוכים ממחירי השוק המתמחה בישראל, בכ- 30%".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד