חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קבוצת לפידות עולה עם קמפיין חדש לתוסף הברזל "ספאטון"

קבוצת לפידות עולה עם קמפיין חדש לתוסף הברזל "ספאטון"

"קבוצת לפידות", המשווקת של תוסף הברזל "ספאטון", עולה עם קמפיין דיגיטל חדש למותג באמצעות משרד הדיגיטל Blink Havas , תחת הסלוגן: "ברזל מהטבע זה ספאטון".

את הקמפיין מובילה, בפעם הרביעית, הטאלנטית ומנחת הטלוויזיה , לירון ויצמן, יחד עם טניסאית העבר וההריונית בהווה, שחר פאר.  

הקמפיין ההומוריסטי והמשעשע מפגיש את שתי הכוכבות במגרש הביתי של פאר- מגרש הטניס. אך מה שהיה אמור להיות משחק טניס סוער בין השתיים, הפך במהרה לקורס להורות, במסגרתו לירון בוחנת את המוכנות של שחר לאימהות הכוללת האכלה, ארגון תיק החתלה, אמבטיה והכי חשוב- שהיא לא שוכחת לצרוך את תוסף הברזל ספאטון.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד