חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סופרפארם משיקה את סלסלות "לא מעוניין בשירות"

סופרפארם משיקה את סלסלות "לא מעוניין בשירות"

סופר-פארם משיקה שירות חדש במחלקת הקוסמטיקה המאפשר לבחור את סוג השירות אותו תרצו לקבל במחלקה. ניתן מעתה לבחור בין שני צבעי סלסלות: סלסלה שחורה, משמעה – אסתדר בעצמי, אין לי צורך בשירות לבין סלסלה לבנה המסמלת לדיילות המותגים שתשמחו לייעוץ מקצועי. הסטנדים החדשים נפרשים בימים אלו במרבית חנויות סופר-פארם (למעט סניפי סופר-פארם לוקאל), ומטרתם לשדרג את חוויית הקנייה ללקוחות ולאפשר להן להרגיש בנוח להסתובב בין המותגים השונים מבלי לסרב לשירות.

 

דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: ״סופר-פארם פועלת באופן מתמיד לשיפור ושדרוג חווית הקנייה בסניפים בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט. השקנו קונספט עיצובי חדש, הכנסנו מותגים חדשים שניתן למצוא רק בסופר-פארם כמו פיקסי, מילוקה ועוד והסלסלות הן שדרוג נוסף".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד