נשים תעדפנה לקבל טבעת במתנה, בפועל מקבלות שרשרת עם תליון
.jpg)
לקראת הולנטיין דיי, שנערך ב - 14.02.20, ערכה רשת החנויות לשעונים ולתכשיטים אימפרס סקר מקיף בישראל, במסגרתו נבדק מה הן המתנות המועדפות על נשים וגברים ישראלים , מה הן המתנות הנפוצות ביותר ואיזה מין משקיע במתנות יותר. הסקר נערך לרגל השקת קולקציה חדשה של תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה של סנדרה רינגלר. הסקר נערך על ידי מכון רושינק במהלך חודש ינואר 2020, במסגרת מחקר אינטרנטי ייעודי, בקרב 400 נשים וגברים, בגילאי 18 עד 55, המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג.
מהסקר עלה כי מתוך שלל המתנות גברים ישראלים יעדיפו לקבל שעון – כמתנה. אצל נשים לעומת זאת רובן מעדיפות לקבל במתנה טבעת כעדיפות ראשונה או כל תכשיט אחר.
לשאלה איזה תכשיט קיבלת במתנה בשנים אחרונות, כמעט שליש מהנשים ענו שקיבלו שרשרת ותליון וכמעט שליש הגברים ענו שקיבלו שעון.
לשאלה מה היית רוצה לקבל לוולנטיין, הרוב המובהק של הגברים (36%) ענו שמעדיפים לקבל שעון, לאחר מכן צמיד (10%) ושרשרת (8%). המתנה הפחות מועדפת על גברים היא טבעת. לעומת זאת, אצל נשים המצב בדיוק הפוך, רוב הנשים (26%) מעדיפות לקבל במתנה טבעת, לאחר מכן צמיד (19%), ואחר כך שעון (15%) ושרשרת (14%).
לשאלה מי קונה יותר מתנות, 56% מכלל הנשאלים ענו שגברים הם אלה שמשקיעים יותר, לעומת 21% בלבד, שענו שנשים קונות יותר.
בנוסף, לפי תוצאות הסקר, לרוב הנשים חשוב לקבל במתנה תכשיטים המשובצים ביהלומים אמיתיים (32%) ולא בכל אבן אחרת פשוטה יותר.
הסקר נערך לרגל השקת קולקציית קפסולה של תכשיטי זהב משובצים יהלומים במהדורה מוגבלת, שעוצבו ע"י הסטייליסטית סנדרה רינגלר בהשראת סמלים ומוטיבים על זמניים של חג האהבה.
כתבות נוספות
-
7/01/2021האריזות האישיות ימותגו בין היתר כאריזות לצריכה מדודה קרא עוד
-
25/12/2020תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "זוהי הפעם הראשונה שנספרסו העולמית מאפשרת רכישת קפסולות בחנות דיוטי פרי בשדה תעופה". קרא עוד
-
10/12/2020החברה מחזיקה ב- 4% מפעילות שוק היוקרה בישראל. גידול של 15% בהשוואה לשנה החולפת. קרא עוד
-
10/12/2020האפליקציה תבטל את הצורך להטעין מראש את כרטיס הרב קו ותאפשר לשלם פעם בחודש על נסיעות שבוצעו בפועל קרא עוד
-
8/12/2020סקר שערכה ענקית התוכנה SAP באמצעות חברת המחקר השיווקי Dynata מצא שיותר משני-שליש מהנשאלים מתכוונים לערוך קניות לקראת חגי דצמבר, כש- 60% מהם מצפים להגיע גם לחנויות פיזיות ונהנים מחוויית קניה משולבת. הסקר נערך לאחרונה בקרב 1,000 צרכנים אמריקאים. קרא עוד
-
3/12/2020הפתרון של אינסנטיבס סולושנס מסייע לחברות היי-טק לנהל ביעילות את עבודתם של אנשי מכירות מרוחקים שעובדים מהבית בעת הקורונה וזקוקים לניהול יעיל של העובדים והתמריצים בתקופה של עבודה מרחוק, אי וודאות ותחרות מאתגרת
קרא עוד -
2/12/2020חברת ג'אג הישראלית, שהתפתחה במיינדסט, בשילוב עם חברת יוגיבו (Yogibo) האמריקאית משיקות את JOGOBALL - קונסולת משחק חדשנית ללא מסכים, המבוססת על קול ותנועה ומציעה משחקים לכל המשפחה. ג'וגובול הוא כדור עם רמקול בלוטות', המצוייד בחיישני תנועה מתקדמים אופן המאפשר לשחקנים לזרוק לנער, למסור ולגלגל אותו תוך כדי משחק. קרא עוד
-
26/11/2020לאחר הסגירה הממושכת, וכדי להעצים את חגיגת הקניות, החליטו קניוני עופר לפתוח את הקניונים כבר בחצות קרא עוד