מותג האוזניות 1MORE מגיע רשמית לישראל באצעות דוגית

חברת דוגית, המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בתחום הכושר, השחייה והצלילה, מונתה כיבואן רשמי של מותג האוזניות הגלובלי 1MORE, הנחשבת לאחת מיצרניות האוזניות הגדולות ביותר בסין.
1MORE מתמחה בעיצוב ופיתוח מוצרי אודיו, תוכנה חכמה נלווית ומוצרים לבישים. החברה נוסדה עם משימה עיקרית: לספק מוצרי אודיו איכותיים עם ערך רב לצרכים. 1MORE שיווקה ב-4 השנים האחרונות מעל ל-38 מיליון אוזניות במעל ל-25 מדינות. מוצרי 1MORE קיבלו מספר רב של פרסים עבור איכות המוצרים ופרסי עיצוב, ובכלל זה קבלת פרס החדשנות שנתיים ברציפות בכנסCES בלאס וגאס, RedDot, iF Design ופרסים רבים נוספים. מגזינים רבים ברחבי העולם מגדירים את האזניות של החברה בין הטובות ביותר במחיר של עד 100 דולר.
בין המוצרים אשר יושקו בישראל: אוזניות כפתור Stylish True Wireless מעוצבות במגוון צבעים ייחודיים, אוזניות אלחוטיות Dual Driver, אוזניות גיימרים Spearhead VR, אוזניות ספורט אלחוטיות iBFree Sport, אוזניות True Wireless ANC ועוד.
בין המשקיעות ב-1MORE עם הקמתה נכללת חברת שיאומי. 1MORE ייצרה עבור שיאומי את רוב האוזניות וכיום עדיין מעצבת ומייצרת חלק מן הדגמים. 1MORE הוקמה על ידי Gary Hsieh, המשמש כמנכ"ל החברה. לפני שהקים את 1MORE, הוא היה ממקימי תאגיד MAG, המוכר לישראלים בעיקר בזכות קו צגי המחשב שלו.
איתי יחזקאל, מנהל מותג 1MORE בדוגית, אמר כי, "1MORE נולדה עם משימה ברורה: לספק לאוהבי מוסיקה, צעירים או מבוגרים, חווית האזנה ברמה הגבוהה ביותר. החברה הוכיחה את איכות מוצריה ואת עמידותם. היא משווקת את מוצריה לעשרות אלפי חנויות ברחבי העולם במחירים המספקים מקסימום ערך למחיר".
כתבות נוספות
-
7/01/2021האריזות האישיות ימותגו בין היתר כאריזות לצריכה מדודה קרא עוד
-
25/12/2020תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "זוהי הפעם הראשונה שנספרסו העולמית מאפשרת רכישת קפסולות בחנות דיוטי פרי בשדה תעופה". קרא עוד
-
10/12/2020החברה מחזיקה ב- 4% מפעילות שוק היוקרה בישראל. גידול של 15% בהשוואה לשנה החולפת. קרא עוד
-
10/12/2020האפליקציה תבטל את הצורך להטעין מראש את כרטיס הרב קו ותאפשר לשלם פעם בחודש על נסיעות שבוצעו בפועל קרא עוד
-
8/12/2020סקר שערכה ענקית התוכנה SAP באמצעות חברת המחקר השיווקי Dynata מצא שיותר משני-שליש מהנשאלים מתכוונים לערוך קניות לקראת חגי דצמבר, כש- 60% מהם מצפים להגיע גם לחנויות פיזיות ונהנים מחוויית קניה משולבת. הסקר נערך לאחרונה בקרב 1,000 צרכנים אמריקאים. קרא עוד
-
3/12/2020הפתרון של אינסנטיבס סולושנס מסייע לחברות היי-טק לנהל ביעילות את עבודתם של אנשי מכירות מרוחקים שעובדים מהבית בעת הקורונה וזקוקים לניהול יעיל של העובדים והתמריצים בתקופה של עבודה מרחוק, אי וודאות ותחרות מאתגרת
קרא עוד -
2/12/2020חברת ג'אג הישראלית, שהתפתחה במיינדסט, בשילוב עם חברת יוגיבו (Yogibo) האמריקאית משיקות את JOGOBALL - קונסולת משחק חדשנית ללא מסכים, המבוססת על קול ותנועה ומציעה משחקים לכל המשפחה. ג'וגובול הוא כדור עם רמקול בלוטות', המצוייד בחיישני תנועה מתקדמים אופן המאפשר לשחקנים לזרוק לנער, למסור ולגלגל אותו תוך כדי משחק. קרא עוד
-
26/11/2020לאחר הסגירה הממושכת, וכדי להעצים את חגיגת הקניות, החליטו קניוני עופר לפתוח את הקניונים כבר בחצות קרא עוד