חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סופר-פארם ו-AIG משתפות פעולה בעולם הביטוח

יפעת רייטר. צלם: אוהד רומנו (הגדל)
יפעת רייטר. צלם: אוהד רומנו

סוכנות הביטוח של סופר-פארם מעמיקה את פעילותה בעולמות הביטוח ועוברת לשיווק פוליסות של חברת הביטוח AIG תחת המותג Life Direct – כבר החלה במכירת פוליסות ביטוח אלמנטרי הכולל רכב, צד ג', דירה, משכנתא ונח"ל של חברת AIG.


בשנת 2013 השיקה סופר-פארם לראשונה את פעילות סוכנות הביטוח שלה, תחת המותג Life Direct והחלה בשיווק פוליסות ביטוח רכב, דירה, נסיעות לחו"ל ותאונות אישיות של חברת IDI (ביטוח ישיר, 9,000,000). מאז מכרה הסוכנות רבבות רבות של פוליסות והרחיבה פעילותה אף לביטוחי בריאות, ביטוחי משכנתאות ועוד. היקף הפעילות של הסוכנות, תחת מותג  Life Direct ממשיך לצמוח בלמעלה מ-15% בכל שנה, בעיקר הודות למגוון הרחב של לקוחות סופר-פארם וכן ללקוחות מועדון Life Style המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות.


ניצן לביא, מנכ"ל רשת סופר-פארם:" אנחנו שמחים לבשר על תחילת שיתוף הפעולה עם AIG, חברה מובילה בתחום הביטוח  ובתוך כך להציע ללקוחותינו מגוון רחב של מוצרי ביטוח איכותיים. מדובר במנוע צמיחה משמעותי לסופר-פארם בשנים האחרונות, העונה לצורך שעלה מלקוחותינו ונוחל הצלחה.


יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל: "AIG וסופרפארם הם שני מותגים מובילים באיכות חווית הלקוח שהם מעניקים, ולכן החיבור ביניהם הוא טבעי ואין לי ספק שיהפוך לסיפור הצלחה. לקוחות סופר-פארם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם יזכו למוצר ביטוחי מנצח, איכותי, חדשני, דיגיטלי והכי חשוב – עם רמת השירות הגבוהה ביותר בישראל, במיוחד ברגע האמת".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד