לראשונה בישראל: מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's פותח חנות פופ-אפ ברח' דיזנגוף בתל-אביב
חנות הפופ-אפ של Kiehl's תואמת לעיצוב ורוח חנויות הרשת בישראל ובעולם. החנות תציע חוויה ייחודית של טיפוח ותנגיש את האווירה הניו יורקית הייחודית למותג קיל'ס לתושבי תל-אביב והאזור אשר יוכלו להיכנס לחנות ולהרגיש ניו יורק. בחנות הפופ-אפ ניתן יהיה למצוא את מגוון מוצרי טיפוח הפנים והגוף של המותג, לנשים, גברים ותינוקות, במחירים מיוחדים והטבות אטרקטיביות. השירות בחנות הפופ-אפ בדיזנגוף, כמו בחנויות המותג האחרות בישראל ובעולם, יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י מומחי הטיפוח של Kiehl's.
לדברי איה
מונק-גונצ'רוב, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "אנו מזהים
ביקוש שהולך וגדל בהתמדה למוצרי Kiehl's בשנים האחרונות, המעניקים חווית טיפוח שונה,
איכותית וייחודית. לאור העובדה שהקניונים סגורים כבר מחודש ספטמבר, החלטנו להנגיש
את החוויה הקיל'סית לאנשים נוספים ולהביא אותה ממש קרוב לבית. חנות הפופ אפ היא
אלטרנטיבה לחנויות הסגורות, בה יוכלו הצרכנים לחזור למפגש פיזי עם המותגת וליהנות
מחווית הטיפוח האישית והמקצועית שקיל'ס מציע. אנחנו בטוחים שחנות הפופ-אפ תהווה
מוקד משיכה לרבים."
חנות הפופ-אפ בתל-אביב
תציע הטבות מיוחדות: לרגל ה- BLACK FRIDAY יהנו הלקוחות מ- 10% הנחה על המוצר הראשון,
15% הנחה בקניית 2 מוצרים ו – 20% הנחה בקניית 3 מוצרים ומעלה. (בין התאריכים
26-30 בנובמבר 2020).
Kiehl's, מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851
כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים העושים שימוש בחומרים
טבעיים ומבוססים על מדע מתקדם. Kiehl's
מציע קו מוצרים מתקדמים וממוקדים, שהושקו בשותפות בין הכימאים של המותג לבין
דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה עולמית, המוצגים בחנות באופן פונקציונלי, המאפשר
ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.
המותג Kiehl's, המציג בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים, מיובא ומשווק ע"י קבוצת לוריאל ישראל, ומפעיל בארץ 5 חנויות בוטיק, בקניון רמת אביב, דיזנגוף סנטר, קניון גינדי ת"א, עופר גרנד קניון חיפה וקניון מלחה ירושלים. לאחרונה פתח המותג Shop in shop בסופר פארם ביג אילת, הוא נמכר באתר סופר פארם אונליין.
פילוסופיית ההתנסות הייחודית של
Kiehl’s (“Try
before you buy”) "נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות ומתן
מענה מדויק של חוויית קניה אישית, מבוססת שירות ופרסונליזציה.
כתבות נוספות
-
7/01/2021האריזות האישיות ימותגו בין היתר כאריזות לצריכה מדודה קרא עוד
-
25/12/2020תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "זוהי הפעם הראשונה שנספרסו העולמית מאפשרת רכישת קפסולות בחנות דיוטי פרי בשדה תעופה". קרא עוד
-
10/12/2020החברה מחזיקה ב- 4% מפעילות שוק היוקרה בישראל. גידול של 15% בהשוואה לשנה החולפת. קרא עוד
-
10/12/2020האפליקציה תבטל את הצורך להטעין מראש את כרטיס הרב קו ותאפשר לשלם פעם בחודש על נסיעות שבוצעו בפועל קרא עוד
-
8/12/2020סקר שערכה ענקית התוכנה SAP באמצעות חברת המחקר השיווקי Dynata מצא שיותר משני-שליש מהנשאלים מתכוונים לערוך קניות לקראת חגי דצמבר, כש- 60% מהם מצפים להגיע גם לחנויות פיזיות ונהנים מחוויית קניה משולבת. הסקר נערך לאחרונה בקרב 1,000 צרכנים אמריקאים. קרא עוד
-
3/12/2020הפתרון של אינסנטיבס סולושנס מסייע לחברות היי-טק לנהל ביעילות את עבודתם של אנשי מכירות מרוחקים שעובדים מהבית בעת הקורונה וזקוקים לניהול יעיל של העובדים והתמריצים בתקופה של עבודה מרחוק, אי וודאות ותחרות מאתגרת
קרא עוד -
2/12/2020חברת ג'אג הישראלית, שהתפתחה במיינדסט, בשילוב עם חברת יוגיבו (Yogibo) האמריקאית משיקות את JOGOBALL - קונסולת משחק חדשנית ללא מסכים, המבוססת על קול ותנועה ומציעה משחקים לכל המשפחה. ג'וגובול הוא כדור עם רמקול בלוטות', המצוייד בחיישני תנועה מתקדמים אופן המאפשר לשחקנים לזרוק לנער, למסור ולגלגל אותו תוך כדי משחק. קרא עוד
-
26/11/2020לאחר הסגירה הממושכת, וכדי להעצים את חגיגת הקניות, החליטו קניוני עופר לפתוח את הקניונים כבר בחצות קרא עוד