חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

המותג מנה יוצר בידול בשוק שקדי המרק באמצעות אריזות אישיות

המותג מנה יוצר בידול בשוק שקדי המרק באמצעות אריזות אישיות

מותג מנה משיק בימים אלה  שקדי מרק  באריזות אישיות. מדובר במוצר חדשני בקטגוריית שקדי המרק בישראל - מארז הכולל 9 שקיות אישיות של 50 גרם כל אחת.

 האריזות האישיות נותנות מענה על מגוון של צרכים, בינהם:  שמירה על טריות המזון, אפשרות לצרוך כחטיף בין הארוחות וכן  מאפשר צריכה מדודה (portion control).

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד