חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מנכ"ל זר פור יו: מכירות לפני החג עומדות על כ-50% יותר מהמכירות הממוצעות ביום רגיל

יעל שלבייה. צילום: עירד נצר (הגדל)
יעל שלבייה. צילום: עירד נצר

לדברי יוסי כהן, מנכ"ל רשת זר פור יו: "ראש השנה הוא אחד החגים של הפרחים בישראל. המכירות שלפני החג עומדות על כ-50% יותר מהמכירות הממוצעות ביום רגיל וממוצע של כ-230 ₪ לקנייה. רוב הקניות הן של זרים וסידורי פרחים לשולחן, אלה ההזמנות הפופולאריות ביותר לפני החג."


זר פור יו מציעה לחג מארזים ממיטב התוצרת הישראלית המובחרת, כמו שמן זית מבית המותג jerusalem olive oul, שמנים בטעמים שקצרו פרסים רבים בתחרויות שמן זית בינלאומיות, צנצנות דבש של "פתורה" ועוד.

עוד הוסיף יוסי כהן: "קולקציית היין הענפה שלנו, תפסה תאוצה בעיקר בזמן הסגרים וניתן היה לזהות מגמה צרכנית בה ישראלים הרבו ברכישת בקבוקים ומארזים של יינות, במיוחד בחגים."
על חנות היין  של זר פור יו מנצחת היינית, עירית בוקסר, שהרכיבה קולקצייה מדויקת של יינות איכותיים מיקבי בוטיק ישראליים, שנבחרו בקפידה רבה על מנת לתת ללקוח את המוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

לראשונה לכבוד ראש השנה מציעה רשת זר פור יו שיתוף פעולה עם מושיק גאלמין - מארז עם ברכות מיוחדות לחג שיכולות להפוך את שולחן החג ללא פחות ממושלם.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד