חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מיזם חנויות הפופ אפ 'ספוטנגו' מתחדש בשם ומיתוג חדש

צילום: נדב גורן (הגדל)

מיזם חנויות הפופ אפ 'ספוטנגו' מתחדש בשם ומיתוג חדש וחונך 3 ח ללי פופ אפ חדשים בתל אביב בהשקעה של למעלה ממיליון ₪ , שנתיים בלבד מיום הקמת החברה. REPOP שהוקמה לפני כשנתיים ע"י היזמים דניאל שושני ובשן גדליהו, צמחה בכ- 500% בתוך כשנתיים וצופה הכפלת פעילות עד סוף השנה. REPOP מפעילה כיום 14 חללי פופ אפ בישראל וחנות נוספת בבודפשט.

 

החברה שתיקרא מעתה REPOP (ריפופ), מתחדשת בשפה עיצובית חדשה, אתר הזמנות חדש ופלטפורמה חדשה ומשודרגת עם פיצ'רים חדשים, כגון: הזמנת חנות בקליק. עבודה על עיצוב החנות טרם הכניסה לפופ אפ ועוד.

 

שלושת החללים החדשים ייפתחו בימים הקרובים  ברחובות שינקין 13 (חנות רביעית ברחוב), אלנבי 31, דיזינגוף 216 וכן לראשונה חנות בקניון הדיזינגוף סנטר (4 חנויות בדיזינגוף).

 

דניאל שושני, שותף מייסד בRePop  ציין: "לאחר כשנתיים מוצלחות בהן בנינו וביססנו את פעילות החברה בישראל עם מאות מותגים שמשתמשים בפלטפורמה, אנחנו מכוונים כעת להמשך גדילה בישראל ולכניסה לשווקים נוספים בחו"ל עם יעד להכפלת הפעילות עד סוף 2022. אנו חווים ביקושים מטורפים מעצבים וחברות שמתכוננות לקיץ ומחפשות חללים להשכרה. בימים אלו אנו פותחים שלושה חללים נוספים, לראשונה חנות בדיזינגוף סנטר ושינקין- סה"כ 8 חללים בשניים מהרחובות החזקים ביותר בישראל במסחר רחוב. מהלך החלפת השפה העיצובית הוא חלק ממהלך אסטרטגי שלם בחברה שיסייע לנו להמשיך ולצמוח".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד