נספרסו נערכת לעונה החמה עם קולקציה וקמפיין בנוסח ברזיל
Nespresso,
החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בעולם, נערכת לקראת העונה החמה עם חגיגת
קפה צוננת במיוחד וקולקציית קיץ בהשראה ברזילאית.
השנה מצטרפת לסדרת הקפה הקר ולתערובת הקוקוס האהובה, גם תערובת לימונענע, בדיוק
כפי שנהוג בברזיל להוסיף לימון לכוס הקפה.
לצד הקפה, הבינו ב Nespresso שגם סאונד ממלא תפקיד מכריע בהרגעת הגוף והנפש. לכן, הכינו ארבעה
פלייליסטים שאספו במיוחד ב: Spotify כדי להנות מרשימת השמעה מתאימה, קלילה וקיצית בזמן שתיית קפה Nespresso.
בהתייחסה
למעורבותה בקמפיין הקיץ של Nespresso, אמרה הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו:
"הקיץ הוא התקופה האהובה עלי בשנה וכברזילאית אני כל כך גאה להיות הפנים של
קמפיין בהשראת מדינת הולדתי. אני אוהבת את הרעיון של הקפה והוא מסמן בעיניי רגעים
חשובים בהם אני לוקחת זמן לעצמי לאורך היום. אני נרגשת מאוד להיות חלק מקמפיין
כייפי ושמחה לעבוד עם Nespresso כדי להנגיש את המתכונים הטעימים, האביזרים
הקיציים, הקפה האיכותי - וה-Liminha
over Ice שהם בהחלט קיץ ברזילאי בכוס!"
בין התערובות החדשות ניתן למצוא את Liminha Over Ice,
תערובת קפה קר להכנת
קפה קר בטעם לימונענע. מבוססת על 100% ערביקה מקניה ואינדונזיה. בנוסף, קפסולות
הקוקוס המצליחות של החברה חוזרות במהדורה מוגבלת נוספת. הקפסולות מכילות 100% ערביקה,
עם נגיעות וניל וארומות קרמל. למכונות ה- VERUO ניתן למצוא בעונה הברזילאית את
Ice Leggero
– קפה קר שמשלב טעמים מתקתקים וחמצמצים, עם
פולי קפה בקלייה בהירה.
כתבות נוספות
-
4/07/2022לחם ברויטמן מפעילה 2 סניפים של בית קפה, מאפייה וקונדיטוריה בעיר אילת קרא עוד
-
4/07/2022אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV מסר: ״מאז כניסתה של ההנהלה החדשה של קניון TLV אנו קשובים לצרכי הקהילה ועושים מאמצים בכדי ליצור שינויים ותוספות מרעננות לקניון". קרא עוד
-
30/06/2022החנות עוצבה ע"י החברה בדנמרק כחלק מסטנדרט החנויות הבינלאומי. קרא עוד
-
28/06/2022עומר זיידנר, מנכ''ל KFC ישראל: ״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. קרא עוד
-
16/06/2022נעם וימן, מנכ"ל קבוצת דיפלומט ומבעלי החברה: "נמשיך לגדול ולצמוח באמצעות רכישות ומיזוגים, בתהליך מואץ של פיתוח מנועי צמיחה חדשים"
קרא עוד -
16/06/2022לדברי גל דנון, מנכ"ל חברת תכשיטי דנון : "החנות הפיזית בעזריאלי תל-אביב תעניק חוויה שונה, איכותית וייחודית ללקוחות המותג. אנו נערוך בה אירועים והשקות של קולקציות קפסולה מיוחדות". קרא עוד
-
9/06/2022בנוסף תפתחנה שתי חנויות חדשות קרא עוד
-
9/06/2022כ-680,000 בתי אב משפצים בממוצע את ביתם במהלך חודשי הקיץ בהיקף השקעה של כ - 3.5 מיליארד שקל קרא עוד
-
6/06/2022נתנים מסיכום השנה של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית קרא עוד