חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תשלובת בקר תנובה: גידול של 150% במכירות מוצרי בשר בקר טרי לקראת פסח

ביקוש גבוה למוצרי בשר בקר לקראת חג הפסח. תשלובת בקר תנובה, משווקת מותג הבקר הטרי "אדום אדום", מדווחת על עליה במכירות מוצרי בשר בקר טרי במהלך חודש מרץ עם גידול של 100% במכירות בשבועיים הראשונים של החודש וגידול נוסף של 150% במכירות החברה החל מאמצע חודש מרץ.

 

הגידול במכירות מתייחס למוצרי בקר תנובה הנמכרים במדפי השירות העצמי, כמו גם לנתחי הבשר הנמכרים בקצביות הרשתות.  ביקוש גבוה במיוחד נרשם למוצרי השירות העצמי.

 

"חג הפסח מגדיל באופן טבעי את הביקוש למוצרי בשר בקר טרי, המהווה בסיס להכנת מנה עיקרית חגיגית לארוחת ליל הסדר וארוחות החג שבעקבותיה", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר תשלובת בקר תנובה. "אנו ב"תשלובת בקר תנובה", נערכים לקראת החג במישורים שונים החל בהתאמת מלאי המוצרים לביקוש הגובר, דרך תדרוכים מתאימים לקראת החג למנהלי הקצביות והקצבים ברשתות המבוצעים במרכזי ההדרכה של בקר תנובה וכלה בפעילות ישירה מול הצרכנים ברשתות של חלוקת מתכונים ייחודיים לחג, וצילומי הצעות הגשה".

 

למידע נוסף,ניתן לפנות לאתר האינטרנט של "אדום אדום" בכתובת: www.bakar-adomadom.co.il

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד