"המשביר החדש לצרכן" ממתג עצמו מחדש לקראת פסח
רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת במיתוג לרגל חג הפסח, תחת הכותרת: "בית המתנות של ישראל ", בהשקעה של 850,000 $.
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל הרשת החברה צופה בחודש מרץ לשיא מכירות חסר תקדים בסניפי הרשת בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט: "היקף מכירות מחלקת הבישום והקוסמטיקה, הנחשבים למוצרים הפופולאריים ביותר בחג, צפוי לעלות בתקופת פסח בין 35% ל 45% מהממוצע החודשי ולעמוד על מיליון דולר".
לדבריו: "מסקר שנערך באוקטובר 2006 בקרב 1,100 בתי אב בישראל עולה כי המשביר החדש לצרכן נתפס כרשת מספר 1 לרכישת מתנות. בשל מגוון המחלקות הקיימות בסניפים, המהווה פלטפורמה לפתרון מציאת מתנה אולטימטיבית לכל אירוע ובמחירים נוחים לכל כיס".
עוד מסר בן דב כי את עיקר ההערכות לקראת החג ילווה מסע פרסום נרחב בהשקעה של 1.25 מיליון דולר, שייערך באמצעות משרד הפרסום "פוגל לוין". הקמפיין יכלול סרטים, שישודרו בערוץ 2, 10 ו- 9, עיתונות ארצית, מגזיני נשים, קטלוג אשר יופץ בעיתונות בלמעלה ממיליון בתי אב, שילוט חוצות בפריסה ארצית וכן 3 שלטי ענק של נור בדרך איילון. כמו כן, כל הסניפים יקושטו באלמנטים מיוחדים וחגיגיים.
רשת המשביר החדש לצרכן נמצאת בבעלות קבוצת המשביר החדש לצרכן ומונה 26 סניפים ברחבי הארץ. הרשת סיימה את שנת 2006 עם מחזור מכירות של 1 מיליארד ₪ , גידול של 17% בהשוואה לשנת 2005 וצופה כי מגמת הגידול בהיקף המכירות תמשיך ותתחזק בשנת 2007.
כתבות נוספות
-
7/01/2021האריזות האישיות ימותגו בין היתר כאריזות לצריכה מדודה קרא עוד
-
25/12/2020תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "זוהי הפעם הראשונה שנספרסו העולמית מאפשרת רכישת קפסולות בחנות דיוטי פרי בשדה תעופה". קרא עוד
-
10/12/2020החברה מחזיקה ב- 4% מפעילות שוק היוקרה בישראל. גידול של 15% בהשוואה לשנה החולפת. קרא עוד
-
10/12/2020האפליקציה תבטל את הצורך להטעין מראש את כרטיס הרב קו ותאפשר לשלם פעם בחודש על נסיעות שבוצעו בפועל קרא עוד
-
8/12/2020סקר שערכה ענקית התוכנה SAP באמצעות חברת המחקר השיווקי Dynata מצא שיותר משני-שליש מהנשאלים מתכוונים לערוך קניות לקראת חגי דצמבר, כש- 60% מהם מצפים להגיע גם לחנויות פיזיות ונהנים מחוויית קניה משולבת. הסקר נערך לאחרונה בקרב 1,000 צרכנים אמריקאים. קרא עוד
-
3/12/2020הפתרון של אינסנטיבס סולושנס מסייע לחברות היי-טק לנהל ביעילות את עבודתם של אנשי מכירות מרוחקים שעובדים מהבית בעת הקורונה וזקוקים לניהול יעיל של העובדים והתמריצים בתקופה של עבודה מרחוק, אי וודאות ותחרות מאתגרת
קרא עוד -
2/12/2020חברת ג'אג הישראלית, שהתפתחה במיינדסט, בשילוב עם חברת יוגיבו (Yogibo) האמריקאית משיקות את JOGOBALL - קונסולת משחק חדשנית ללא מסכים, המבוססת על קול ותנועה ומציעה משחקים לכל המשפחה. ג'וגובול הוא כדור עם רמקול בלוטות', המצוייד בחיישני תנועה מתקדמים אופן המאפשר לשחקנים לזרוק לנער, למסור ולגלגל אותו תוך כדי משחק. קרא עוד
-
26/11/2020לאחר הסגירה הממושכת, וכדי להעצים את חגיגת הקניות, החליטו קניוני עופר לפתוח את הקניונים כבר בחצות קרא עוד