חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

נתחי שיא לשטראוס בגבינות הלבנות בחודש מאי

סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות מסרה היום כי שבועות 2007 היה אחד החגים הטובים ביותר שהיו עד היום למחלבות שטראוס. בפועל מדובר בנתחי שיא לשטראוס בגבינות הלבנות (34%) ובגבינות במרקם שמנת (78.1%) בחודש מאי (על פי נתוני סטורנקסט מ 29/4-26/5).  . 

 

שילוני ציינה עוד כי כי שטראוס ממנפת את חג השבועות להעברת מסרים שיווקים ארוכי טווח וכי זו השנה השלישית ברציפות ששטראוס מחלבות בוחרת להביא את הערך האמיתי והמרכזי של הקטגוריה, ולהתרכז בליבת הקטגוריה- המוצרים הלבנים.

 

בנוסף, אמרה שילוני כי האסטרטגיה ששטראוס גבינות מובילה בשנתיים האחרונות מתמקדת "בהבאת הנאות קטנות יומיומיות לצרכן עם דגש על חדשנות וחוויה מפנקת". אסטרטגיה זו באה לידי ביטוי בהשקת סידרת המוצרים של  קרם גבינה עם פרי וגבינת סימפוניה בטעם עיזים  שזכו להצלחה עם השקתם. 

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד