חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שת"פ יחצ"ני

בימים אלה נחתם הסכם שתוף פעולה אסטרטגי בין משרד יחסי הציבור ברקין תקשורת בבעלות אתי ברקין לבין גלעד תדמית מקבוצת G גרופ שבבעלות איל גרינברג, גילי כהן ואור לובושיץ.

 

במסגרת זו, הוקמה חברת מיתוג ויחסי ציבור חדשה בשם WOW, שתפעל במקביל לברקין תקשורת ולגלעד תדמית, אשר תתמחה במגזר הנשי.

 

החברה תייצר תוכן וערך מוסף עבור לקוחותיה בכל הפלטפורמות התקשורתיות והדיגיטליות בקשת רחבה של תחומים: לייף סטייל, אופנה, תיירות, עיצוב, קמעונאות, פיננסים ועוד.

 

החברה תנוהל על ידי אתי ברקין, שהקימה וניהלה את חברת בר תקשורת, מחברות יחסי הציבור המובילות בישראל במשך 12 שנה. כיו"ר החברה החדשה יכהן גילי כהן מבעלי GGROUP.

החברה החדשה תעניק שירותים ללקוחות הקיימים של שתי החברות ובנוסף, תגייס לקוחות חדשים שליבת העסקים שלהם הוא המגזר הנשי.

 

לדברי אתי ברקין: " חשתי שקיים צורך בהתייחסות ספציפית לקהל היעד הנשי, אשר אינו קיים כיום בענף יחסי הציבור. לאחרונה, בעקבות טפול ביחסי הציבור של גורו הקמעונאות פאקו אנדרהיל במסגרת כנס ריטייל דיזיין שיתקיים ב-30 במאי באווניו, נחשפתי לתובנות חדשות ומחקרים מספרו החדש "what women want", אשר חיזקו וקידמו את הקמת המיזם הנשי החדש. העובדות העולות משנות המחקר הרבות מצביעות כי למעלה מ-80 אחוז מכוח עולם הקניות נמצא כיום בידי נשים.

 

בחנתי אופציות להקמת החברה ולאחר בדיקות מקיפות עלה כי גלעד תדמית הינו המתאים ביותר כשותף למהלך בהיותו הדור הבא של עולם יחסי הציבור בישראל".

 

לדברי גילי כהן: " התובנות שצברנו בניהול" ג'י קיד אד יאנג" שהוא משרד פרסום המתמחה בצעירים שבבעלותנו- כי ההתמחות וההבנה המגזרית מעניקות ערך מוסף מכריע בהשגת תוצאות יוצאות דופן ללקוחות, בצירוף סקרים שערכנו שהצביעו על העובדה כי אחד הנושאים החשובים ביותר ללקוח בבחירת משרד יחסי ציבור הוא הבנה חדה והכרות מעמיקה עם עולמות התוכן שלו, הביאו אותנו להחלטה להקים את המשרד. אישיותה של אתי וניסיונה הרב עוזר לנו להביא מוצר חדשני ופורץ המגובה בניסיון רב והבנת העולמות בשוק המשמעותי ביותר בעולם הריטייל".

 

החברה נקראת women world- "wow"  ומשכנה של החברה החדשה ברח' הברזל ברמת החייל. לשם כך, שכרו שטח של כ- 250 מ"ר שיכלול בין השאר שואו רום ללקוחות החברה.

 

קבוצת גלעד תקשורת, שהוקמה בשנת 2001 על ידי גילי כהן ואורן פלדמן מוזגה לפני כ-4 שנים עם קבוצת החברות של ג. יפית תחת השם GGROUP.

גיל עד תקשורת מנוהלת על ידי אורן פלדמן ומטפלת בלקוחות מובילים, כגון: ג'ונסון אנד ג'ונסון, שטסוביץ (חטיבת המזון), קבוצת המזון NETO בבעלות דודי עזרא, חברת התרופות הבינלאומית דקסל פארמה, איב סאן לורן, קאשרל, דנשר, טמפו, מטבחי דואיט, ארגון תל"מ- ארגון התרופות ללא מרשם, האגודה לסוכרת נעורים, רשת לנדוור, רשת הסושייה ועוד.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד