אלמוג וגל בייסברג משיקים סוכנות מסר

בהשקעה של קרוב למליון שקלים, גיוס צוות בכיר ועם תפישת עולם חדשנית, משיקים אלמוג וגל בייסברג את סוכנות המסר הראשונה בישראל. גל בייסברג, הוא אסטרטג פוליטי ושיווקי שעם לקוחותיו נמנים ראשי ערים וחברות משמעותיות במשק כמו רשת ויקטורי, כללית סמייל ומרכז הבניה הישראלי.
על פי אנשי הסוכנות, בעבר התמקד ענף יחסי הציבור בעיקר בייזום ידיעות וכתבות וקידומם אל מול כתבים ועורכים במדיה המסורתית, כאשר חברות וארגונים שילמו רטיינרים (תשלומים חודשיים) של כמה אלפי שקלים, לאנשי יחסי הציבור והשקיעו משאבים רבים בפרסום ישיר. השינויים במודל העסקי של המדיה והתפתחות האינטרנט והרשתות החברתיות, טלטלו את עולם יחסי הציבור בכל העולם וחייבו את החברות להשקיע משאבים רבים יותר במגוון פלטפורמות חדשות תוך שינוי המודל.
"הנתונים מציגים תמונה חד משמעית" מסביר גל בייסברג" לדוגמא, על פי אי-מרקטר, קיימת עליה של 87% באימוץ משפיעני רשת. בבתי ספר לתקשורת בעולם מציגים מחקרים לפיהם ההשפעה על הצרכן מורכבת מנדבכים רבים והיא מתוחכמת בהרבה מבעבר. בפורבס התפרסם כי מקורות האמינות של הצרכן כיום הם חברים ברשת, מאמרי תוכן באתרים וביקורות. זהו עולם של אסטרטגים"
"שיח ערני ברשתות חברתיות, מדיה שפועלת סביב השעון ולקוחות עם מודעות יוצרים מציאות שהיא כמעט ג'ונגל. אתה חייב שליטה מקסימלית וסינרגטית בכל הכלים שלך וכל דבר כמעט הופך בעצמו לכלי שיווקי" מחדד בייסברג "מנכלים ומנהלי שיווק יודעים שהמודלים הישנים מתו. לא מדובר באוסף אקלקטי של קבלנים או ספקים. רק יכולת מקצועית לנהל את כלל החזיתות השיווקיות תנצח וזה מה שאנו מציעים. הכרחי לדבר באותה שפה אצל אנשי המכירות, הדיגיטל , היח"צ והפרסום. וחייבים להיות עם אצבע על הדופק בלי הפסקה כדי להצליח מחד ולמנוע משברים מנגד".
סוכנות המסר gal momc, תתמקד בפיתוח אסטרטגיה, חידוד וזיקוק המסר של הלקוח, הצפנתו וניהול הפצתו כמו גם השיח במגוון הפלטפורמות התקשורתיות באופן סינרגטי תחת גג אחד- מתקשורת המונים ועד מדיה חברתית ודיגיטלית, מקידום מכירות בשטח ועד קמפיין גרילה ובאמצעות שיטות עבודה ייחודיות תוך שימוש בכלים חדשניים. לצורך כך, פותחו בשנתיים האחרונות יכולת מחקר, סטודיו, מערך הפקה ועריכת וידאו, יחידת דיגיטל, קריאייטיב. חברת יחסי הציבור שבבעלותם תתמזג לתוך הפעילות החדשה.
האחים גל ואלמוג בייסברג יזמים מזה למעלה מעשור. ב 8 השנים האחרונות, היתה החברה שבבעלותם שותפה לתהליכים תקשורתיים בחברות וארגונים רבים בנדל"ן, כלכלה, מסחר, תעשיה, מוניציפלי, תרבות וסגנון חיים. בניהם עירית רחובות, קרן ידידות טורונטו וקבוצת צוות 3.
הסוכנות תמזג את פעילות יחסי הציבור עם שאר התחומים המקצועיים על מנת ליצור יכולת לנהל ולהוביל מערך תקשורתי שלם של הלקוח בכל הערוצים, מתוך אמונה שזה הדבר המתבקש לעשות במציאות התקשורתית על מנת לבנות ארגון חזק ובולט בשטח.
כתבות נוספות
-
22/12/2020
-
17/12/2020
-
17/12/2020בנוסף הותקנה בבנק מערכת מוקד שירות לקוחות חדשה של אוויה, הכוללת יכולות מתקדמות וממשקי משתמש וניהול מתקדמים. קרא עוד
-
8/12/2020בחנות, שגודלה מעל 1,000 מ"ר, ימכרו למעלה מ 1,000 סוגי יינות ויותר מ- 2000 סוגי אלכוהול שונים.
החברות במועדון מעניקה הנחות על מגוון מוצרים ענק לאורך כל השנה וכן הנחות על סדנאות שיתקיימו בחנות בעתיד. קרא עוד -
12/11/2020תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק: "אנחנו נמצאים כבר למעלה מחצי שנה במלחמה נגד נגיף אכזרי...זה הזמן של כולנו להפגין סולידריות וערבות הדדית" קרא עוד
-
2/11/2020עד לתרומתה של SAP ישראל היה ברשות מחלקת טיפול נמרץ מכשיר גליידוסקופ אחד בלבד. קרא עוד
-
22/10/2020כאות הזדהות עם קהילת הלהט"ב ועל מנת להעלות את המודעות לנושא הבריונות ברשת כנגדה, החליט המותג Skittels להשיק מהדורה מוגבלת שבה כל הסוכריות בשקית יהיו בלבן. קרא עוד
-
22/10/2020את הקמפיין מובילה הסיסמה: "הכתובת הייתה על הקיר, אל תגידי מחר" והוא כולל שישה קבצי וידאו קצרצרים קרא עוד
-
6/10/2020אבי גבאי, מנכ"ל סלקום: "החלטנו בחברה להקל על החיילים את השהות בתקופת הסגר, ואנו מאפשרים להם לצפות בתוכן בידורי ואיכותי שיעביר להם את הזמן" קרא עוד
-
22/09/2020יעל סונסינו, מנהלת השיווק של פיליפס AVENT ישראל, עם כל הפרטים מאחורי השקת הקמפיין לרגל חגיגות 30 שנה למותג בישראל קרא עוד