חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

2 תקציבי יח"צ חדשים לאולמדיה: הסמארטפון vivo וחברת הקורקינטים השיתופיים Dott

אורן בסון. מנכ"ל Allmedia. צילום: ניב קנטור (הגדל)
אורן בסון. מנכ"ל Allmedia. צילום: ניב קנטור

משרד יחסי הציבור והניו מדיה, אולמדיה קולט שני לקוחות חדשים. באחרונה הצטרפו למשרד חברת בנדא מגנטיק אשר קיבלה השיקה את מכשיר הטלפון החכם של המותג vivo וכמו כן היא יבואנית ומפיצה של מותגי טכנולוגיה כגון: DJI, Logitech, XBOX, Razer, SanDisk  ו- WD ועוד. מותג vivo הוא מותג הסמארטפונים המוביל בסין, והוא אחד ממותגי הסמארטפונים הנמכרים ביותר בעולם, עם למעלה מ-400 מיליון מכירות ב-50 מדינות.


במקביל הצטרף ללקוחות אולמדיה מותג הקורקינטים השיתופיים האירופאי Dott. דוט היא חברת תחבורה שיתופית אירופית שבסיסה באמסטרדם, הולנד. דוט מפעילה כיום למעלה מ-40,000 קורקינטים חשמליים בערים מובילות בבלגיה, פינלנד, צרפת, גרמניה, איטליה, נורבגיה, פולין, ספרד, שוודיה ובריטניה, והשיקה מאז סתיו 2021 צי של 10,000 אופניים חשמליים. דוט זכתה בשניים ממכרזי התחבורה השיתופית הגדולים בעולם, גם בפריז וגם בלונדון. לדוט צוות של למעלה מ-600 עובדים, כשהצוותים העיקריים שלה ממוקמים באמסטרדם, לונדון ופריז.


אולמדיה הוא משרד יחסי הציבור מוביל המתמחה במגוון תחומים כגון: טכנולוגיה, חדשנות, סטארט אפים, IT, תיירות, נדל"ן, שיווק וצרכנות.  בין לקוחותיו: לנובו, בוקינג.קום, מטריקס, SAP, אנקר, פורטינט, משרד התיירות, פורסקאוט, רד האט, לנדא לאבס, Adata  ועוד.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד