חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תקציב התערוכה "ראשים מדברים" לחברת יחסי הציבור המובילה לוטן תדמיות

מירה יפעת, ארכיאולוגית ואנתרופולוגית, מעצבת אופנה, המלבישה של גאולה אבן בתחילת דרכה ושל "זהו זה" המיתולוגית, שואבת את השראתה האמנותית מעולמות אלה בפסליה. כאופנאית ספגה השראה רבה ממעצב האופנה איסי מיאקי וכארכיאולוגית חוקרת את מקורותיה של ההתפתחות הצורנית ויחד איתה מתפתחת ומפתחת את פסליה. יפעת שבעבר הציגה בתערוכות קבוצתיות בארה"ב ובישראל, פותחת תערוכת יחיד ראשונה.

 

חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות תעניק לאמנית מירה יפעת ליווי תקשורתי ותדמיתי עבור התערוכה. חברת יחסי הציבור בבעלותה של יעל לוטן מנהל בין היתר את תקציביהם של מיכל רובנר (אמנית וידאו ארט בינלאומית) ,פרס צ'ארלס ברונפמן , "האנדי" פרס ע"ש אנדי ברונפמן ז"ל לאמנות דקורטיבית, גלריה ברוורמן וקפה תפארת ,שי ועדי לחובר מעצבי תכשיטים, מרכז הקבלה לישראל ,פרטנר תקשורת – קשרי קהילה ,פיקאבוק (חברה להפקת אלבומים באינטרנט) ועוד.

 

יעל לוטן עומדת מאחורי המותג PuRecomm  המתייחס ליחסי ציבור בעידן החדש ומדבר על ערכים של אחריות חברתית ,טוהר מידות ותקשורת כחלק בלתי נפרד מעבודת יחסי הציבור בפרט והתקשורת בכלל.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד