חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חברת יארא לפרסום ויח"צ יוצאת במסע פרסום למשקה האנרגיה XL בהיקף של 2.7 מליון שקל

ביום ראשון הקרוב יתחיל מסע פרסום למשקה האנרגיה XL תחת הסיסמא "הלילה של XL ארוך יותר ". קמפיין הפרסום יתמקד באינטרנט , שילוט חוצות , רדיו ומעט טלוויזיה. תקציב הפרסום עומד על 2.7  מליון שקל. הקמפיין פונה לקהל הצעירים - "הבליינים", אוהבי מועדונים בגיל 18-25.

 

חברת XL העולמית בחרה ביארא להוביל את קמפיין הפרסום בישראל וזאת לאחר ההצלחה  של קמפיין הפרסום במגזר הערבי .

 

משקה האנרגיה XL משווק בכל העולם המערבי והושק לפני שנתיים באירופה.

למרות ש- XL עד היום לא פורסם במדיה הכללית הוא זוכה להערכה גדולה בקרב קהל היעד. בבדיקת העמדות של קהל המטרה כלפי XL קיבל המשקה ציון של 7.9 מתוך 10 שנחשב לציון גבוה (המחקר בוצע ע"י מכון מחקר ברנדמן). XL במחירים נמוכים יותר בהשוואה למותג רד בול.

 

לדברי באסל זועבי, מנכ"ל יארא, עד כה פעלה יארא לפרסום רק במגזר הערבי. "לאור הצלחתה XL  החליטה לתת ליארא להוביל את ההחדרה בכל השוק הישראלי. ההחלטה של XL העולמית מצביעה על אמון גדול ביכולות המקצועיות  של המשרד, אנו בטוחים במוצר ובהצלחתו בשוק".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד