חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

21 זוכים בתחרות פרסי הזהב למצוינות ביחסי ציבור

21 זוכים מתוך 138 מועמדים שהגיעו לגמר, וזאת מתוך 323 מועמדויות מ- 41 מדינות שהוגשו לתחרות. זה המאזן של תחרות פרסי הזהב של האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור (IPRA) לשנת 2006 שתוצאותיה פורסמו עתה. לדברי רענן רוגל, נציג ישראל ב- IPRA, הקמפיינים המוצלחים היו במגוון קטגוריות ונושאים. רשימת הזוכים המלאה מתפרסמת באתר האיגוד הבינלאומי ליחסי ציבור www.ipra.org.

 

בין הזוכים הבולטים השנה:

  • היל אנד נולטון (בריטניה) עבור קמפיין שהתבצע ב- 27 מדינות לשכנוע חברי הוועד האולימפי הבינלאומי לבחור את לונדון לאולימפיאדת 2012, תוך עידוד בריטים לגבות את המועמדות בבית (זוכה משותף בקטגוריית שירות ציבורי).
  • אפקס קומיוניקיישנס (Apex) מניירובי, קניה, עבור קמפיין למלחמה בספקנות הציבור לגבי חברת המים המופרטת  של ניירובי (זוכה משותף בקטגוריית שירות ציבורי).
  • פליישמן הילארד (בריטניה) עבור ייזום שבוע מניעת הונאות זהויות לאומי מטעם יצרנית מגרסות נייר, תוך עידוד של המשטרה והממשלה (זוכה בקטגוריית אירועים מיוחדים).
  • אדלמן (ארה"ב) עבור קמפיין שהוביל לשחרורם של 408 אסירים ממרוקו השבויים במחנות במדבריות צפון אפריקה, תוך יצירת לחץ בינלאומי על מחתרת הפוליסאריו (זוכה בקטגוריית לובינג).

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד