חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"להב דסקל" תקשורת ויחסי ציבור קיבלו 8 תקציבים חדשים בתחומי האופנה, המזון, הטיפוח והלייף סטייל

משרד יחסי הציבור "להב דסקל" המתמחה במתן פתרונות תקשורת שיווקית, דוברות, תדמית ויחסי ציבור, קיבל 8 תקציבים חדשים בתחומי האופנה, טיפוח, לייף סטייל ומזון.

 

בין התקציבים: רשת האופנה RALF KATA המתמחה בפתרונות אופנה לכל המשפחה, FINALLY – מותג הלבשה תחתונה לנשים שופעות, TUT – GIRBAUD – מותג הלבשה עילית יוקרתית מצרפת, DANZA – מותג אופנה איטלקי המתמחה באופנה עילית המשלבת מוטיבים שלקוחים מעולם הספורט והריקוד מאיטליה, רשת "פעמית סטור" המתמחה בכלים חד פעמיים ומוצרים מתכלים משלימים, רשת "אמה גרין" המתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, סבונים ונרות, ניסו רהיטים המתמחה ברהיטי יוקרה בעיצובים ייחודיים ומרכז LPG ברמת אביב המציע את ה – HUBER מכשיר ראשון מסוגו המטפל בשרירי הגוף.

 

"להב דסקל" בבעלות כרמית להב וריקי דסקל, עוסק בתחום יחסי ציבור על היבטיו השונים בשיתוף הדוק עם הלקוח וכן בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים שעובדים בסינרגיה לתחום, כאשר תהליך העבודה כולל קביעת מטרות תקשורתיות, איתור קהלי יעד והתווית אסטרטגיה, טיפול בקשרי העיתונות והדוברות השוטפת ובניית התדמית של המותגים וכן ייזום שתופי פעולה ופרויקטים שונים.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד