פייסבוקדלג על פייסבוק
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
דיוטי פרי בקמפיין שקיות חובק עולם
דן מייזליש
21/04/2016
חנות הדיוטי פרי פונה ל- 1.1 מיליון ישראלים העומדים לעבור בשדה התעופה להשתתף בפעילות שתשלב את השקיות האדומות של ג'יימס ריצ'רדסון ברחבי העולם.
החנות תבקש מהרוכשים בה להצטלם בחופשה שלהם עם השקית בכל דרך מיוחדת, מצחיקה, יצירתית
, מעניינת או אקסטרימית ולהעלות את התמונה לאינסטגרם/ הפייסבוק הפרטי לתייג האשטג - #JR_BAG. הזוכה יזכה בחופשה בעלות של עד ל- 4000 דולר.כתבות נוספות
-
11/08/2022Paybox יהיה כרטיס האשראי הרשמי של המירוץ קרא עוד
-
8/08/2022ישראלה וגיל שטיר, בעלי קבוצת שטיר המתמחה בייזום וארגון תערוכות וכנסים בינלאומיים, הכריזו על פתיחת מחלקה חדשה להפקת אירועים. קרא עוד
-
24/07/2022מיזם "שעה שקטה" נוצר למען אנשים וילדים עם רגישות חושית ובני משפחותיהם, על מנת שיוכלו ליהנות מחוויית בילוי בקניון המותאמת במיוחד עבורם. קרא עוד
-
15/07/2022עופר נוינר, מנכ״ל ריבוק בישראל: ״ההחלטה להעניק חסות של פריטי לבוש לאירוע המכביה ה21, נולדה מתוך התשוקה להמשיך ולתמוך בפעילות הספורט ועשייתה בישראל". קרא עוד
-
13/07/2022מטרתה העיקרית של העמותה להעצמה כלכלית לנשים הינה לקדם את האפשרויות הכלכליות והחברתיות של נשים בארץ קרא עוד
-
30/06/2022בכנס, שייערך ביום רביעי, 6.7 במגדל הרצוג בת"א יופיעו כמה מהשמות המובילים בסצנת הסטארטאפים הישראלית. קרא עוד
-
23/06/2022עטיפות סניקרס יובילו לשאלון לבניית פלייליסט אישי בספוטיפיי קרא עוד
-
23/06/2022מעל 200 עבודות שהוגשו בשלב הראשון, נבחנו על ידי 22 שופטים קרא עוד
-
23/06/2022את הוובינר העבירו נתנאל קוסובסקי, ראש מחלקת הUX באלעד דיגיטל יחד עם גל באום, ראש צוות באלעד דאטה קרא עוד
-
19/06/2022האירוע בשיתוף מיקרוסופט ינגיש את נושא המטאוורס למנהלי שיווק ומרקום וכיצד ניתן למנפו להצלחה עסקית קרא עוד