מארקו בטוצ'י, ספוטיפיי: פודקאסטים מייצרים הנעה חזקה לפעולה

מארקו ברטוצ׳י, סמנכ"ל מכירות אירופה בספוטיפיי, הרצה היום לבאי כנס איגוד השיווק אודות תחום האודיו בשוק הגלובלי, והציג כיצד שיווק ללא ויזואלי יכול לשרת מותגים ישראליים. כך לדוגמא הדגיש כי הדגיש כי משתמשים מאזינים לאודיו בממוצע 2.5 שעות ביום. את היתרונות של שיווק זה חיזק מארקו עם הנתונים המציגים את מגמת עלייה המסיבית של תחום האודיו- 76% מכלל האוכלוסייה הגלובלית משתמשים כל חודש בשירותי סטרימינג שונים- את העלייה הזו בשוק שירותי הסטרימינג מארקו חב להתפתחות הטכנולוגיה.
בנוסף, תחום הפודקאסטים תרם רבות להתרחבות שוק האודיו ולצמיחה במספרי האזנות. את תרומתם של הפודקאסטים ניתן לזהות בנתונים- שנת 2015 הסתכמה בכ-50 מיליון מאזינים לפודקאסטים (בארה"ב), כשכבר ב-2018 ניכרת עליה משמעותית, של 25%, בהאזנה לפודקאסטים. לאחרונה, ניתן לזהות מגמה עולה של תחום הפרסום בפודקאסטים. שכן מדובר בפלטפורמה אטרקטיבית במיוחד- 81% מהמאזינים לפודקאסטים הונעו לפעולה לאחר שהאזינו לפרסומת שהושמעה במסגרת האזנה. נתון הממחיש את כוח העצום שיש לשיווק לא ויזואלי.
פרסום באודיו ממלא באופן טבעי תפקיד בולט בהתפתחות זו. אחת ממטרותיה של ספוטיפיי היא להציג בפני מותגים דרכים יצירתיות להשתמש גם באפשרויות של האודיו הדיגיטלי בתמהיל התקשורתי. לטענתו של מארקו, "מותגים צריכים ליצור נקודות מפגש עם הצרכן גם על גבי בפלטפורמות אלו ולפתח מסרים המבוססים שמע בלבד, שכן לשיווק מסוג זה יש יכולות עצומות - Hearing is believing״.
כתבות נוספות
-
24/04/2022מטעם בנק מזרחי טפחות השתתפו והעבירו תכנים מקצועיים- מנהל זרוע משכנתאות במזרחי טפחות- דרור פלדמן קרא עוד
-
20/04/2022מצידו האחד של מחזיק המפתחות חרוט במילים 'I love Israel' עם צורת לב משובצת באבן קריסטל כחולה קרא עוד
-
13/04/2022הסדרה מפגישה בין טובי המוחות מחברות מתחרות העוסקות באותו התחום קרא עוד
-
5/04/2022ליצירת מיצג ריהוט אמנותי חברו קורנית דיגיטל, ניסו רהיטים, והמעצבים ינקי ונטף ג'וליאן קרא עוד
-
31/03/2022טוויטר מפרסמת את מגמות השיח ברשת החברתית בשנים האחרונות קרא עוד
-
31/03/2022המותג מביא לראשונה לישראל את מותג הקולינריה הבינלאומי של אמריקן אקספרס American Express Dining Experience, המקיים חוויות קולינריות ברחבי העולם במקומות מיוחדים קרא עוד
-
29/03/2022מדובר בוועידה ראשונה מסוגה, שתחשוף את הטרנדים המובילים בעולם הביוטי לשנת 2022, ביוזמת רשת 13 ובהנחיית קובי מחט וירדן הראל. קרא עוד
-
29/03/2022לתערוכה הצטלמו 10 נשים מפורסמות והאימהות שלהן בלוק זהה קרא עוד
-
29/03/2022מפיקת התצוגה היא סמדר גנזי, מנכלית "אקסטרווגנזי הפקות אופנה". קרא עוד
-
10/03/2022להשקה הספורטיבית אשר נערכה בביתה הגיעו כל החברות והמתאמנות, בראשן, שרת הפנים איילת שקד ואופירה אסייג קרא עוד