חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מותג המים המוגזים "Perrier" ו"הבצפר" מקימים מוזיאון וירטואלי לאמנים ישראלים צעירים

עבודתה של אלונה דוידובסקי

מותג המים המוגזים הצרפתי "Perrier" חבר לבית הספר של איגוד חברות הפרסום, "הבצפר", ויחד יציגו את עבודות הסטודנטים במוזיאון וירטואלי ראשון מסוגו ובעמוד האינסטגרם של המותג (@perrieril), ועבודות נבחרות יודפסו על תיקים וימכרו באתר BLEND.

 

"Perrier" יקים מוזיאון וירטואלי שיציג את עבודות הסטודנטים ממסלולי העיצוב של "הבצפר", ועבודות נבחרות אף יודפסו על תיקים וימכרו לצד המשקה באתר BLEND. חלק מההכנסות שיאספו מהמכירה יועברו לטובת מלגת אמנים לשימוש "הבצפר".

 

פרויקט זה מצטרף לנגיעות נוספות של "Perrier" באומנות המקומית - בשנתיים האחרונות נרתם מותג המים המוגזים הצרפתי לטובת אמנים ישראלים צעירים ועזר להם לחשוף את יצירותיהם. ב-2019 אף פרסם יצירות מקומיות על שילוט ברחבי גוש דן.

 

גלית גלבוע, מנהלת קורס ארט דיירקשן ב"בצפר": "הסטודנטים המוכשרים מקורס ארט ב'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל מרעננים עם עיצובים תוססים למותג המים המוגזים פרייה. אומנות אורבנית במיטבה".

 

רז קלמנוביץ', מנהל שיווק בטמפו משקאות: "זו זכות גדולה לשתף פעולה עם 'הבצפר' ולקדם את האמנים הצעירים שעתידים לכבוש את עולם הפרסום בסערה".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד