M&M עולה במבצע המעניק הקרנה פרטית עם חברים
.jpg)
M&M's, מותג השוקולד המוביל של חברת הממתקים הבינלאומית MARS, פונה לאהבת הקהל להצטייד במגוון חטיפים כדי ללוות צפייה בסרטים.
במהלך חודש יולי מותגM&M's עולה המותג בקמפיין שיציע לזכות בהקרנה פרטית עם חברים, כשהוא מקדם את המארז הגדול של המותג לחלוקה: לאחר קניית אריזת 300 גר' של אחד ממוצריM&M's, ניתן יהיה להיכנס לאתר mnmsmovies.co.ilולענות על חידון עם שאלות הקשורות לעולם הסרטים. חמשת הזוכים הראשונים יזכו בהקרנת VIP פרטית להם ולעוד 30 חברים באחד מאולמות הVIPשל רשת סינימה סיטי וליהנות משתייה וכיבוד קל במהלך הצפייה בסרט. מארז ה- M&M300 גרם מגיע בטעמי השוקולד והבוטנים הפופלאריים של המותג.
עמית ויסוצקי, מנהל מותגי השוקולד של MARS ישראל: מוסיף: "בפעילות זו רצינו להזכיר שמוצרי M&M אשר מסמלים רגעי כיף ואושר מהווים שדרוג מהנה לחוויית הצפייה המשותפת במסכים.
הפעילות מכוונת לאוהבי הסרטים לדורותיהם, ויאפשר הטבות אל תוך שנה הקרובה, כאשר, כך כולנו מקווים, נוכל לחזור להנות מהמרחב הציבורי ומאולמות הקולנוע.
כתבות נוספות
-
25/01/2021הכנס ישודר ביום חמישי הקרוב ה-28.1 בשעה 12:00בקשת 12 ובאפליקציות מאקו ו-N12, בהנחייתו של ניב רסקין.
קרא עוד -
14/01/2021רשת הסופרמרקטים הגדולה באנגליה העניקה לבית האריזה של "חקלאי גרנות" את ציון בקרת האיכות הגבוה ביותר, לאחר שעמד בהצלחה בכל הקריטריונים המחמירים ליצוא אבוקדו לסניפי הרשת • "חקלאי גרנות" תייצא לטסקו אבוקדו מסוג האס שהינו הזן הנמכר ביותר בבריטניה קרא עוד
-
12/01/2021והזוכים בפרס החדש לרבעון השלישי של שנת 2020 הם:
ישראכרט, יכין, אסם וקרונוס ישראל קרא עוד -
12/01/2021בנייני האומה ירושלים התאים את עצמו למשבר הקורונה במהלך שנת 2020 והפך למרכז הגדול והמשמעותי ביותר לאירוח כנסים ותערוכות וירטואליות, אירועי במה ללא קהל, שידורי אולפן והיווה את הבית הגדול ביותר למבחני הסמכה שונים והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות קרא עוד
-
7/01/2021הבחירה הוכרזה במסגרת אירוע פתיחת השנה של הקהילה קרא עוד
-
29/12/2020רשות הטבע והגנים עלתה השבוע בכל הכלים הדיגיטליים שלה (פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר) עם קמפיין הומוריסטי חדש לסיכום שנת 2020. מטרת הקמפיין היא להראות עד כמה שנת הקורונה, שהייתה מדכאת וגרועה לבני אדם, הייתה מצוינת לחיות הבר. קרא עוד
-
23/12/2020עמותת חמניות הפועלת למען ילדים ובני נוער שאיבדו את אחד מהוריהם, יוצאת בקמפיין גיוס המונים, במטרה לגייס כספים שיממנו את פעילותה ויאפשרו לה להעניק תמיכה בעוד כ-1,200 ילדים ונערים הממתינים להשתלב בפעילות העמותה. קרא עוד