חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

CGS תקיים וובינר ראשון בישראל: תציג תרחישי שימוש ב- AR בעולמות תמיכה ושירות

הוובינר בהשתתפות בכירי החברה אשר מעורבים בתהליכי תמיכה ולימוד ארגוני בחברות ענק, בהן מקדונלדס וטושיבה

תמונה באדיבות CGS (הגדל)
תמונה באדיבות CGS

חברת CGS, המתמחה בפתרונות מיקור חוץ גלובליים למוקדי תמיכה ושירות, תקיים וובינר ראשון בישראל שיעסוק ב"האצת מכירות וניהול מוקדי תמיכה ושירות גלובליים". הוובינר נועד לספק לבכירים בחברות ישראליות, אשר פועלות או מתכננות לפעול בשוק הבינלאומי, ידע מתקדם אודות ניהול מערך תמיכה גלובלי תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה. בין הנושאים שידונו בוובינר יוצגו תרחישי שימוש בטכנולוגיית מציאות מועשרת (AR) כדי לקצר זמן לפתרון בעיות ולהעצים את חווית הלקוח. הוובינר גם יעסוק Revenue Acceleration להגברת מכירות ומיצוי פוטנציאל ערוצי הפצה.


בוובינר יקחו חלק שניים מבכירי CGS הגלובלית, אשר מעורבים בתהליכי שירות, תמיכה ולמידה, בחברות ענק כגון טושיבה ומקדונלדס: סטיבן פטרוק, נשיא חטיבת מיקור חוץ ב- CGS, ודאג סטפן, נשיא חטיבת לימוד ארגוני. יפתח את האירוע פיל פרידמן, נשיא ומנכ"ל CGS.


בסקר שביצעה CGS בחודשים האחרונים, עלה כי במיוחד לאור הריחוק החברתי שנכפה על לקוחות, הם מעניקים חשיבות גבוהה לקשר אנושי במוקדי תמיכה ושירות: 71% מהמשיבים ציינו כי הם נוטים להשתמש פחות במותגים שאינם מציעים תמיכה מנציגים אנושיים.


"אנו נכנסים לתקופה מאתגרת, כאשר מצד אחד הלקוחות מצפים לזמינות גבוהה בכל הערוצים, ומצד שני הם גם מצפים למגע אישי. כדי לענות על הציפיות האלה, גופי שירות לקוחות ותמיכה חייבים להתנהל על בסיס תהליכים טובים מסוגם, כשהם נתמכים בטכנולוגיות המתאימות, ובכך בדיוק עוסק בוובינר", אומר איתן לומברד, מנהל CGS ישראל.

טכנולוגיית מציאות מועשרת (AR),  שחלק מהוובינר יוקדש לה, מתבססת כאחת מהטכנולוגיות המרכזיות שארגונים בוחנים כדי לעמוד בציפיות הגבוהות של לקוחות, תוך השגת חסכון בפעילות. בסקר שביצעה CGS בקרב בכירים,  91% ציינו כי AR סייע לשפר שירות לקוחות במהלך המגיפה.


להרשמה:

https://act.cgsinc.com/CGSWebinarAcceleratingRevenue2021

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד