חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בוקינג ישראל יוצאת בסדרת מפגשי שולחן עגול עם מלונאי הארץ

צילום: בוקינג ישראל (הגדל)

לאחר תקופה שבה תעשיית התיירות חוותה, ועודנה חווה משבר עסקי קשה, בוקינג ישראל יוצאת בסדרת מפגשים עם מלונאי ישראל, בכל פעם מסקטור אחר, על מנת לדון בהתפתחויות והשינויים שקרו בענף בשנה האחרונה, ובהתאמות שבוצעו לאור משבר הקורונה, עם מבט קדימה לטרנדיים התיירותיים החדשים שצפויים לתעשייה. סדרת המפגשים תתקיים במשרדיה החדשים של בוקינג בתל אביב.

 

אחת המטרות העיקריות של המפגשים הללו הוא מתן מקום לשיח פתוח וקשוב, במהלכו בוקינג מבקשת ללמוד משותפיה כיצד היא יכולה לתמוך בפעילות העסקית של ענף האירוח בישראל.

 

באירוע שפתח את סדרת המפגשים הללו התכנסו לאחרונה בכירי מלונות היוקרה בישראל, וביניהם ליאור מוצ'ניק, מנכ"ל הרודס אילת; דוד רוזן, מנכ"ל מלון גורדוניה; ענבל יהלום, מנהלת תשואה במלון ענבל; יגאל צורף, סמנכ"ל מכירות ברשת דן; גלעד לוי, סמנכ"ל שיווק ברשת אורכידיאה; ג'ונתן רוזינר, מנהל מכירות בהילטון; דמיטרי רידוול, מנהל מכירות במלון Six Senses. כמו כן, התארחה באירוע גם האינסטגרמרית שאנון מרוז, ששיתפה את האורחים בפרספקטיבה שלה – כיצד ניתן לייצר חוויות אירוח מיוחדות לצרכנים, שגם מצטלמות טוב ועוברות מעצמן על ידי הלקוחות ברשתות החברתיות שרוצים לשתף את מה שהם חווים ורואים.

 

יגאל צורף, סמנכ"ל מכירות ברשת דן ציין במהלך הדיון, כי "היום המטיילים והנופשים מחפשים חווית חופשה. מלונות גדולים וקטנים כאחד בונים ומעצבים את עצמם מחדש על מנת לייצר קונספט אירוח ייחודי. זו הסיבה מדוע  היום ניתן למצוא שני מלונות נפרדים מאותה רשת הפועלים תחת שני קונספטים שונים – זה משהו שלא היינו רואים בעבר".

 

בנוגע לסדרת המפגשים הצפויה אמר מנכ"ל בוקינג ישראל, ד"ר איציק מזרחי, כי "מעבר להתכנסות החשובה הזו שתקרב אותנו מחדש ותסייע לנו לעזור אחד לשני לשקם את הענף שנפגע באופן כל כך קשה, סדרת המפגשים הזו היא הזדמנות חשובה עבורנו לשמוע את מגוון הסקטורים בישראל ולהבין כיצד אנחנו יכולים לסייע למקומות האירוח  לשפר ולייעל את הפעילות העסקית שלהם".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד