חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תחרות האפי לשנת 2022 הבוחנת מהלכי שיווק אפקטיביים יוצאת לדרך

תלמה בירו. צילום: נטי לוי (הגדל)
תלמה בירו. צילום: נטי לוי

איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל) על תחילת הגשת העבודות לתחרות האפי לשנת 2022. 

כבכל שנה, יוכלו החברות המשתתפות להגיש את מהלכי השיווק והפרסום שלהם ואת תוצאותיהם במסגרת הכוללת 22 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית הפלטינום- אשר בוחנת הישגים שיווקיים ארוכי טווח שנמדדים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3 – 5 שנים). 

השנה הכריזה הנהלת התחרות על קטגוריה חדשה: מיתוג מעסיק, אליה ניתן להגיש מהלכים שנעשו ליצירת תדמית חיובית של המעסיק על בסיס הערכים והייחודיות של הארגון, על מנת שייתפס כאטרקטיבי בעיני העובדים הקיימים והמועמדים הפוטנציאליים. 

לאור משבר הקורונה שפקד את העולם, הנהלת התחרות מאשרת כי גם השנה כמו בשנה החולפת יוצעו מחירים מוזלים להשתתפות בתחרות האפי במטרה להקל על הארגונים המתמודדים בהגשת העבודות.

 מר גיורא בר דעה, נשיא ומנכ"ל שטראוס ימשיך לכהן כיו"ר התחרות.

בעקבות שיחותיו עם הנהלות איגוד השיווק ואיגוד הפרסום החליטה הנהלת התחרות על הקמת ועדה ייעודית שתבחן אספקטים שונים וכן שינויים מוצעים בניהול התחרות, תתמקד בנושאים כגון טיוב שיפוט האפי, הגברת המעורבות של אנשי השיווק בשיפוט ובהגשת העבודות, צביון טקס חלוקת הפרסים ועוד. אחת המטרות העיקריות של הועדה שהוקמה הנה למנף ולהעצים את חשיבות ובולטות המפרסמים: מנכ״לי החברות המגישות וסמנכ״לי השיווק לאורך כל שלבי התחרות והאדרת ההישגים והזכיות מיד בתומה.

הועדה, באמצעות אנשי מחקר ואנליזה, תראיין מנכ״לי חברות ואנשי שיווק ופרסום, תנתח פערים, ותגיש להנהלת התחרות המלצות ליישום ולהשבחת התחרות, כל זאת במקביל להתקדמות השוטפת של התחרות לפי לוחות הזמנים שנקבעו לה.  כל שינוי שניתן ליישם מבלי לפגוע בתחרות – ייושם כבר בתחרות הקרובה, אפי 2022.

 

בראש הוועדה עומד אילן סיגל מנכל גולן טלקום, ומשתתפים בה גם, אסף אביב, משנה למנכ"ל We Mobile, ישי מנדיל, סמנכ"ל שיווק אלטשולר שחם , בשמת שדה, מנהלת פעילות טבעול ויגאל בראון, מנכ"ל איגוד הפרסום.

 

תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב-1 באוגוסט, כאשר מיד לאחריו יחל תהליך השיפוט המורכב משני סבבים: בסבב הראשון יבחנו העבודות על ידי נבחרת של כ- 60 שופטים בכירים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה אשר ינקדו את העבודות לפי קריטריונים שנקבעו על ידי הנהלת התחרות הבינלאומית. בסבב השני, אשר יחול בחודש נובמבר, יערך שלב השיפוט הפרונטלי שבו יפגשו השופטים וידונו בעבודות שעלו לגמר. כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד בהשתתפות מנכ"לים מהבכירים במשק, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית הפלטינום היוקרתית Effie Platinum – Sustained Success - .

 

טקס הכרזת הזוכים בתחרות האפי עתיד להתקיים בחודש נובמבר 2022.

 


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד