איגוד המרקום יקיים יום עיון בנושא "שיווק במטאוורס"
כמעט כולם מדברים כיום על המטאוורס (מעל ל-75%, אם
נדייק, על פי דוח חדש של מכון המחקר הגלובלי WTI שביצע סקר בארה"ב,
בריטניה וסין)
אבל עד לפני שנה בקושי שליש שמעו עליו... ובפועל? רק 15% באמת
מבינים מה זה ויודעים להסביר נכון לאחרים...
רוצים להיות מאותם 15% שמבינים הרבה יותר ויודעים גם
להסביר למנהלים בארגונכם?
איגוד המרקום הישראלי מקיים ב-21.6.2022 (יום ג') כנס
ראשון בנושא המטאוורס, שייתקיים בריאקטור מיקרוסופט תל אביב, בין השעות
09:00-14:00.
כנס המטאוורס המקצועי הראשון למנהלי מרקום, מנהלי
שיווק, אנשי דיגיטל וחדשנות - הנושא את השם
The Future Is NOW! - Join the Metaverse
– יעסוק בתשובות לשאלות כמו מה זה מטאוורס, מה
הפוטנציאל השיווקי של היקום הוירטואלי הזה, איך משתמשים ב-NFT, בבוטים,
בווידאו ווליומטרי, ואיך יוצאים לפרויקט במטאוורס?
8 מרצות ומרצים מוכשרים ידברו על כל מה שמעניין.
הכנס בייזום והפקה של איגוד המרקום, ובחסות של
מיקרוסופט Reactor, ישראל
היום, Meidata,
סוכנות הדיגיטל MasterDAM, קבוצת סיוון, חברת ה-AR/VR והתוכן Dreams & Magic, חברת
הכנסים EvenTeam, משרד
שירותי המרקום של שגית בכנר, וסוכנות השיווק והפיתוח העסקי "השורה
התחתונה".
איגוד מנהלות ומנהלי המרקום הישראלי הוקם לפני פחות
משנה, לאחר שזוהה ואקום בתחום ניהול השיווק, בו אין איגוד מקצועי המיועד לעוסקים בניהול
התקשורת השיווקית (המרקום), וכאשר המונח עצמו אינו ברור דיו אף לעוסקים בתחום.
לארגונים המשווקים והמפרסמים ולמנהלי השיווק שלהם יש איגוד, וכך גם למשרדי הפרסום –
אולם למנהלי התקשורת השיווקית, הדיגיטלית, החזותית, המותגית והארגונית, הנמצאים
בתווך – לא היה איגוד מקצועי או תמיכה מקצועית. האיגוד הוקם בכוונה להעצים את אותם
אנשי תכנון וביצוע העוסקים בניהול תקשורת שיווקית, כמקצוע ומשרה חיוניים ובעלי
מעמד, ולשם הגדרת סטנדרטים ברורים לתפקיד - החל משלב ההכשרה, או עולמות הגיוס
וההשמה, עבור דרך נקודות ההסבה וההתמחות (לעומק ולרוחב) בכל סוגי הארגונים ותחומי
השוק, לרבות שכירים או עצמאים, וכלה בהעשרה וייעוץ, נטוורקינג ואינדקס ספקים
מאושרים.
ההרשמה בתשלום סמלי להבטחת הגעה ולכיסוי הוצאות בלבד.
לפרטים נוספים והרשמה:
https://marcom.org.il/conference-june-2022
כתבות נוספות
-
30/06/2022בכנס, שייערך ביום רביעי, 6.7 במגדל הרצוג בת"א יופיעו כמה מהשמות המובילים בסצנת הסטארטאפים הישראלית. קרא עוד
-
23/06/2022עטיפות סניקרס יובילו לשאלון לבניית פלייליסט אישי בספוטיפיי קרא עוד
-
23/06/2022מעל 200 עבודות שהוגשו בשלב הראשון, נבחנו על ידי 22 שופטים קרא עוד
-
23/06/2022את הוובינר העבירו נתנאל קוסובסקי, ראש מחלקת הUX באלעד דיגיטל יחד עם גל באום, ראש צוות באלעד דאטה קרא עוד
-
19/06/2022המי"ל מפרסם את רשימת החברות שהעפילו לגמר ויתמודדו על הזכייה בקטגוריות השונות קרא עוד
-
14/06/2022בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן העור קרא עוד
-
6/06/2022לדברי מאיה נבון מנכ"לית קניון עופר קניותר – נס ציונה: "אנו דוגלים ומאמינים בחשיבות חיזוק ענף הספורט בקרב הצעירים בעיר" קרא עוד
-
1/06/2022מועדון דיזנגוף סנטר יקיים בנוסף מסיבת השקה לקראת מצעד הגאווה קרא עוד
-
1/06/2022"שעה שקטה" זו יוזמה מרגשת שמטרתה לאפשר לאנשים וילדים בעלי רגישות חושית ובני משפחותיהם ליהנות מחוויה כוללת של קניון כמו כל שאר מבקרי הקניון. קרא עוד
-
1/06/2022שיתוף הפעולה נוצר כדי להציג את מכשיר ה- ART החדש של החברה קרא עוד