חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מזרחי-טפחות פונה לאומנות. המטרה: להטמיע את הלוגו החדש

מזרחי-טפחות, ישקיע חצי מיליון ₪, בפרויקט אמנות ייחודי, לרגל הטמעת הלוגו החדש של הבנק, שהנו סמל "INFINITY" [אינסוף]. פרויקט "אינסוף לאמנות", הינו מיזם אמנות אינטרנטי, ראשון מסוגו בישראל, אשר לוגו הבנק יהווה בסיס ורעיון מרכזי לעבודות אומנות ישראלית מודרנית עכשווית. 

"אינסוף לאמנות", הוא פרי יוזמתה של סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי נעמה גת, בשיתוף קטי בר, אוצרת התערוכה, אשר בנתה מיזם אמנותי המבוסס על מודלים קיימים באינטרנט, המהווה במה אינסופית לעבודות אמנות ברשת. במסגרת הפרויקט אמנים, יוצרים, מעצבים ואף לקוחות הבנק והקהל הרחב, יצרו עבודות הדנות בנושא ה"אינסוף" וישלחו לאתר אינטרנט מיוחד שהוקם. עבודות אלה יוצגו בתערוכת אמנות אינטראקטיבית ברשת, אשר מהווה את אוסף יצירות אומנות הגדול בעולם, בנושא "האינסוף".

 

נעמה גת, סמנכ"ל מערך שיווק, פרסום ופיתוח עסקי במזרחי-טפחות, מוסרת: "אנחנו במזרחי-טפחות, אימצנו את סמל "אינסוף" כביטוי לתפישה בנקאית ייחודית המסמלת את המיזוג בין מזרחי לטפחות, וכן כביטוי המסמל גם את מערכת היחסים ארוכת הטווח בין הבנק לבין לקוחותיו ואת אינסוף האפשרויות הנפתחות בפניהם".

 

מהבנק נמסר הבוקר כי הגולשים ידרגו את העבודה האהובה עליהם ובתום תקופה בת 3 חודשי פעילות מקוונת תיבחרנה 50 עבודות מובילות אשר תוצגנה בתערוכה קבוצתית במרץ 08 במשכן לאמנויות הבמה. שלוש העבודות המצטיינות אף יזכו בפרסים על סך  30,000 ₪ לפרס הראשון 20,000 ₪ לפרס השני ו- 10,000 ₪  לפרס השלישי. הפרסים יוענקו בערב פתיחת התערוכה. העבודות הנבחרות יוצגו בסניפי הבנק במהלך שנת 2008.

 

מזרחי-טפחות, נבחר לאחרונה לאחד ממותגי העתיד בסקר שערך העיתון דה-מרקר. בתחילת 2005 התמזגו בנק המזרחי המאוחד בע"מ וטפחות בנק משכנתאות לישראל בע"מ והפכו לבנק אחד, בנק מזרחי טפחות בע"מ.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד