חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קד"מ מבצעי: מותג Fairy פונה לאמהות דרך החיילים

מותג נוזל הכלים Fairy יוצא בפעילות קד"מ מיוחדת תחת המטרה הרשמית: "לסייע לאמהות לבלות יותר זמן בסופ"ש עם בניהן/בנותיהן החיילים/ות החוזרים לחופשה."

מהחברה נמסר כי ממחקר צרכנים שהיא ערכה לערך המותג Fairyשל P&G, שכלל קבוצות מיקוד, ראיונות אישיים, סקרים ואלמנטים ייחודיים כגון כתיבת יומנים ע"י צרכנים, עלה כי בקרב קהל היעד (נשים ואמהות לילדים) קיים "מתח" קבוע בזמן ארוחת הערב ביום שישי הנוצר מהקונפליקט שבין רצון האמא לשבת עם בנה/ביתה החייל/ת שחזרו לחופשת סופ"ש, לבין האינסטינקט האימהי לדאוג שארוחת הערב תתנהל כסדרה, שיהיה מספיק אוכל, ושלא יהיה בלאגן של כלים בכיור. 

לכן, אומרים בחברה, Fairy יוצא בפעילות שטח שמטרתה לעודד חיילים החוזרים הביתה מהחופשה לתת מתנה קטנה לאמא שתסייע לה לחסוך זמן ולשבת איתם יותר בזמן ארוחת הערב.

במסגרת הפעילות יפעלו צוותי דיילים מטעם המותג בתחנות רכבת בת"א ויחלקו לחיילים השבים הביתה, בקבוק Fairy  - הפתרון האולטימטיבי לחסכון בזמן!  לבקבוק יתלווה מכתב אישי לאם מהבן – "פקודת מבצע – אמא, צאי מהכלים!".

 

הפעילות תתקיים בימי חמישי ושישי, 3-4/1/08, בתחנות הרכבת "השלום" ו"ארלוזרוב" בתל אביב, תחנות המתאפיינות בתנועת חיילים גבוהה לקראת הסופ"ש. ביום חמישי תתקיים הפעילות בין השעות 15:00-20:00 ואילו ביום שישי בין השעות 08:00-14:00.

 

מהחברה נמסר כי פעילות זו הינה נדבך נוסף מתוך הקמפיין החדש של המותג Fairy, עם הסיסמא המובילה "אמא צאי מהכלים", קמפיין אשר עלה בנומבר לטלויזיה בכיכובם של אהרוני וגברי. מטרת הקמפיין לבסס את רעיון החסכון בזמן המיותר של נקיון הכלים באמצעות שימוש ב Fairy, כך שיהיה להם יותר זמן לשבת ביחד ולהנות בארוחות שישי בערב. 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד