חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"גניר" משקיעה מיליון ₪ בקמפיין שילוט חוצות לסידרת מוצרי "רק בריאות"

חברת "גניר" ייצרנית מותג המיצים הסחוטים "פרימור" מעלה בימים אלה קמפיין שילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום יהושוע  TBWA. מסגרת הקמפיין בהיקף של כ 1 מיליון ₪ כוללת 505 שלטי חוצות בפריסה ארצית לקידום ועידוד סידרת "רק בריאות" הכוללת מיצים סחוטים טריים של רימונים, אשכולית אדומה ופומלית.

 

הקמפיין נערך במקביל למבצע קד"מ רחב היקף אותו עורכת החברה בימים אלה ברשתות השיווק הכולל דיילות טעימה וחלוקת חומר הסברתי על סידרת מוצרי רק בריאות.

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד