חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"הדיה" משיקה את ארגזי פרסום של חברת הבת AdVenture ב"יורושופ 2008"

חברת "הדיה" נערכת להצגת הטכנולוגיה הייחודית של AdVenture, במסגרת תערוכת יורושופ בדיסלדורף, אשר נחשבת לתערוכת הפרסום הקמעונאי הגדולה בעולם.

AdVenture, משדרגת את ארגז התאורה הקיים והסטנדרטי של מתקני פרסום והופכת אותו למדיום אטרקטיבי ומושך תשומת לב באמצעות אותה טכנולוגיה חדשנית, המעניקה מימד של תנועה ועומק למצג הגראפי שעל גבי השלט. בפשטות ניתן לומר שהטכנולוגיה של AdVenture הופכת את השלט "הפשוט" והופכת אותו למייצג דינאמי.

 

לדברי עופר גל, מנכ"ל החברה: "מדובר בפריצת דרך אמיתית, המאפשרת את יישום השיטה החדשה במהירות ובקלות, במרבית יחידות התצוגה הקיימות, תוך גמישות מרבית בהחלפת ההדפס בהתאם למשך הקמפיין."

 

שוק היעד העיקרי אליו חותרת החברה, הינו תחום שילוט החוצות בטרמינלים ובמרכזי בילוי ומסחר, בהם ניתן לנצל את הפוטנציאל של "קהל שבוי" לקמפיין הכולל מסרים בשילוב של תנועה ותלת מימד. החברה ערוכה לספק מענה לתחום פרסום ה-Outdoor  וה-Indoor  כאחד, באמצעות פתרונות שהותאמו הן לשימוש אורבאני והן למרחב הקמעונאי.

 

חברת "הדיה" שמה לעצמה יעד לפרוץ באמצעות AdVenture לשוק הבינלאומי. תחת מטרה זו עשויה תערוכת יורושופ להיות מנוף לחיבור עסקי עם גורמים מקצועיים רבים: חברות שילוט חוצות, חברות פרסום וחברות רכש מדיה, שתצטרפנה כשותפות להצלחה במסגרת הסכמי זכיינות בארצן.

 

בימים אלו, טרום התערוכה, יוצאת חברת יורוקום בקמפיין למכשירי נוקיה 5600 קלאסיק בשילוב הטכנולוגיה של AdVenture בשלטי החוצות. יורוקום היא הראשונה להשתמש בטכנולוגיה זאת. הקמפיין החדש יעלה בתחנות הרכבת, קניונים, מרכזי קניות ועוד'.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד