חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בנק דיסקונט הקים מערך אודיו ווידאו לצרכי שיווק והדרכה ארגונית בהשקעה של 7.5 מיליון שקל

חברת YCD, ספקית פתרונות טכנולוגיים לניהול מדיה דיגיטלית ומערכי שיווק בנקודות מכירה, וחברת CTV, ספקית תשתיות תוכן ואינטגרציה, שדרגו את מערכות השמע והווידאו הקיימות בכלל סניפי בנק דיסקונט למערכות תקשורת פנים-ארגוניות משולבות. היקף ההשקעה בתשתית האודיו והוידיאו החדשה נאמד בכ - 7.5 מיליון שקל. השדרוג יאפשר לכלל העובדים בסניפים לקבל באמצעות תשתיות האודיו-וידאו החדשות, הדרכות ומסרים פנים ארגוניים היישר ממטה הבנק. במקביל, ישמשו המערכות גם לעיצוב אווירה ולהעברת מסרים שיווקיים ללקוחות הבנק.

 

הפתרון של YCD נותן למנהלי הסניפים ברחבי הארץ שליטה מלאה בתכנים המועברים הן ללקוחות והן לעובדים, לרבות תכני אווירה, מסרים שיווקיים ותכנית הדרכה לעובדים. במסגרת תוכנית ההדרכה הארגונית, מוכן פעמיים בשבוע בהנהלת הבנק יומן בוקר ייחודי לבנק. באמצעות שליחת מסרונים (SMS), יכולים מנהלי הסניפים לבחור מתי, היכן וכמה פעמים ישדרו את יומן הבוקר – כל סניף ע"פ צרכיו, מאפייניו ובזמן הנוח לו.

 

"שיתוף הפעולה בין YCD ו- CTV סיפק לבנק דיסקונט פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת לבנק לקיים, בנוסף לתקשורת עם הלקוחות, תקשורת פנים ארגונית אינטנסיבית ודינמית", אומר רוני פלד, מנהל הפרסום והתקשורת השיווקית בבנק דיסקונט. "באמצעות המערכת מצליח הבנק לתקשר און ליין עם 5,500 עובדיו בצורה אפקטיבית, במיוחד כשכל עובדי הבנק למעשה נחשפים לאותם מסרים ודגשים. כך פועם הארגון בקצב ובעוצמה אחידים".

 

לדברי דני זאבי, מנהל הטכנולוגיה הראשי (CTO) של YCD: "ההתקנה בדיסקונט היא פריצת דרך בתחום וראשונה מסוגה בעולם. הפתרון מקיף ביותר וכולל: שירותי עיצוב אווירה, הפצת מסרים שיווקיים והעברת הדרכות ומגזין דו שבועי לכל עובדי הבנק. בדיסקונט השכילו להשתמש במלוא הפונציאל שהפלטפורמה של YCD יכולה להעניק, ואנו שמחים לקבל את התגובות החיוביות – החל מלקוחות הבנק, דרך העובדים ועד ההנהלה". 

 

הפרוייקט המשותף מהווה הרחבה של שיתוף הפעולה המתקיים בין בין YCD ו- CTV בשנים האחרונות, שבמסגרתו מספקות השתיים פתרון משותף להפצת מסרים ופרסומות אצל לקוחות גדולים בארץ, בינהם 90% ממרכזי הקניות במדינה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד