חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Education Marketing השיקה מערכת ממוחשבת לדיוור ממוקד ואפקטיבי למוסדות להשכלה גבוהה

חברת Education Marketing הכריזה על מערכת דיוור אלקטרוני ממוקד ואפקטיבי המיועדת למוסדות להשכלה גבוהה. מערכת ACS, מהמתקדמות מסוגה בעולם לדיוור ניוזלטר, מאפשרת לשלוח ניוזלטר וכן חומרים שיווקיים בקלות ומהירות. המערכת כפופה  לתקנות ספאם מחמירות, קלה להפעלה וכוללת טיפול  משלב בניית המסר המתאים דרך בניית מאגר המידע ועד לניתוח האפקטיביות. המערכת פותחה בשיתוף עם חברת Inwise, המתמחה בתחום הדיוור האלקטרוני.

 

  Education Marketingמתמחה בייעוץ אסטרטגי ושיווקי למוסדות להשכלה גבוהה ובבעלותה פתרונות ייחודיים למערך השיווק והמכירות.

 

מעבר לתכונות הבסיסיות שמציעה מערכת  ASCall כגון ממשק WEB ידידותי, שליטה ובקרה ואמינות ביצועים למערכת תכונות מתקדמות המאפשרות: בקרת פתיחות המייל והקלקות, טיפול אוטומטי במכתבים חוזרים ובכתובות שגויות, טפסי עדכון פרטים בגוף המכתב האלקטרוני, טפסי בקשת פרטים נוספים בגוף המכתב האלקטרוני עם זיהוי הנמען, תמיכה בנמענים שבארגונם קיים FireWall, תמיכה בהסרה אוטומטית ממאגר, תמיכה בשדות מתוך בסיסי נתונים, פנייה אישית.

בני פלומן, מנכ"ל החברה  מציין כי: "המוסדות האקדמיים בישראל מגייסים כל שנת לימודים ממאות עד אלפי סטודנטים חדשים. כל מועמד פוטנציאלי מתעניין לפחות אצל 4-6 מוסדות לימוד ונרשם בממוצע לשלושה מהם.ה תקשורת מול המועמדים הפוטנציאלים כרוכה בעלות גבוהה מאוד של כוח אדם,תקשורת, דברי דפוס ומערכות מעקב (CRM). לכן, הגורם הקריטי בעונת הרישום הוא הזמן והמשאב האנושי.

בני פלומן, מנכ"ל Education Marketing

 

"כל מוסד אקדמי נאבק בתקופת הרישום להעביר את מסריו בצורה אפקטיבית ללקוחות הפוטנציאלים לביצוע פעולת מכירה. "לכן, טוען פלומן, כי "השימוש בדואר אלקטרוני (ניוזלטר) הממוען אישית למתעניין ובנוי עם מערכת מעקב ושליטה ידידותית לבחינת אפקטיביות הניוזלטר, יכול להוות פתרון חשוב להגעה מהירה ומאוד כלכלית אל המתעניין. מערכת ה- ACS מבצעת פעולות אלו ברמה הגבוהה ביותר". 

 

אדיוקשיין מרקטינג שמה לה למטרה לפתח כלי עזר תומכי החלטה ופתרונות לסיוע למערך השיווק והמכירות למוסדות השכלה גבוהה. הפתרונות נועדו לייעל את התקשורת מול לקוחות פוטנציאלים, לסייע בניהול נכון של מערך המכירות ושירות הלקוחות ולהתייעל תוך כדי מדידת האפקטיביות בביצוע תהליכים אלו בין לקוחות החברה: המכון האקדמי טכנולוגי חולון, המכללה למינהל, מכללת לוינסקי, מכללת רעננה ועוד.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד