חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

OPEN תבצע שיחות בינלאומיות באמצעות Microsoft Lync

משרד הפרסום אופן מאמץ את טכנולוגיית ה- Lync של Microsoft לתקשורת אונליין עם לקוחותיו בחו"ל. בין השאר, ה- Lync, כחלק מחבילת שירותי הענן Office 365, מאפשר ל OPEN לנהל שיחות ועידה מאובטחות של עד 1000 משתתפים.

"בוצעו 2 פיילוטים, שעברו בהצלחה יתירה, בהם נבדקו היכולות של Lync   בהצגת ווידאו, שיתוף מסך וכן התאמה בזמן אמת לשינויים בעומס הרשת ובתקשורת", אומר עופר וינברג, מנהל מכירות ושיווק, אוריינטל מערכות מחשוב, "השיקולים העיקריים לבחירת השירות על ידי הלקוח היו הגמישות והקלות ברישום לשירות, התמיכה של מיקרוסופט וכן העלות האטרקטיבית של השירות. בנוסף, ה- Lync מאפשר חיסכון כספי עצום בנסיעות לחו"ל וכן הצגת פרויקטים ומצגות ללקוח באופן מרשים יותר מאשר שליחת המצגת במייל".

Open, המתמחה בהובלה וניהול של תהליכי מיתוג ופרסום, הוקמה בשנת 2000 ע"י איל כ"ץ וסער פרידמן ומונה כיום 25 אנשים מדיסציפלינות שונות. מגוון לקוחות החברה כולל חברות מתחומים שונים בארץ ובעולם, ביניהן: חברות סטארט אפ, תקשורת, מזון, קמעונאות ,נדל"ן ,פיננסים ועוד.

"הקשר עם מגוון הלקוחות הבינלאומיים היה במיילים ובטלפון וכן טיסות מפעם לפעם למשרדי הלקוח בחו"ל להצגת פרויקטים וישיבות אסטרטגיה", אומר איל כ"ץ, מנכ"ל OPEN, "הנסיעות התכופות היו הכרחיות כיוון שבטלפון ובמיילים אין אפשרות להציג את הפרויקט, להסביר ולקבל משוב בעת ובעונה אחת. ה-Lync  של מיקרוסופט מאפשר לנו כעת לבצע שיחת ווידאו מול הלקוח בחו"ל , להציג ווידאו ומצגת מבלי לקום מהכיסא וללא צורך בשיחות וטיסות יקרות. פיתרון התקשורת חוסך לנו זמן ומשאבים יקרים ובזכות השימוש במודל הענן, במסגרת חבילת Office 365, מדובר בדולרים בודדים מדי חודש למשתמש. אני בהחלט ממליץ לכל חברה שעובדת עם לקוחות או קולגות ברחבי עולם לאמץ את כלי התקשורת החסכוני הזה."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד