יורודרייב משיקה פורטל אינטרנטי ללקוחותיה, המספק מידע מקיף ופעולות דיגיטליות בשירות עצמי
חטיבת
מערכות עסקיות של מטריקס השלימה פרויקט ליישום פורטל לקוחות עבור חברת יורודרייב,
המעניק ללקוחותיה שלל שירותים ואפשרויות לביצוע פעולות דיגיטליות בשירות עצמי. יורודרייב
ניהול ציי רכב עוסקת בליסינג תפעולי לשוק העסקי והפרטי, השכרת רכב, מסחר ברכב מיד
ראשונה, טרייד אין ורכבי יוקרה.
פורטל
הלקוחות "Tafnit
Portal"
מבית מטריקס מאפשר ללקוחות יורודרייב, ברובם מנהלי ציי רכב, לקבל מידע על צי
הרכבים ולבצע שלל פעולות: לצפות במצב חשבון, להפיק חשבוניות דיגיטליות, לצפות
בתשלומים שבוצעו, לבצע מעקב אחר רכבי הצי, מעקב אחר הזמנות רכבים, הזמנות
לטיפולים, דוחות ועבירות תנועה, תאונות ונזקים, נהגים על פי רכבים, דוח נסיעה בכבישי
אגרה, צפיה במסמכים מקושרים לרכב (רישיונות, ביטוח, דוח נזק, שינוע) ועוד. יישום
הפתרון מבוצע במודל ענן SaaS והיקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים במהלך 5
השנים הבאות.
פורטל
הלקוחות "Tafnit
Portal"
הפועל בענן, הינו יישום עצמאי, הניתן ליישום בסביבת מערכות מידע של ספקים שונים
והמהווה חלק ממערך הפתרונות והיישומים של מערכת ה- ERP "תפנית" בענן.
פורטל
הלקוחות מחובר למערכת ה- ERP "תפנית הפועלת
ביורודרייב ואחראית על הפעילות הפיננסית והלוגיסטית של החברה.
לדברי
מוטי טרבלסי, סמנכ"ל יורודרייב צי רכב, "יורודרייב היא חברה שהצלחתה
בעידן התחרות העצומה בענף הרכב תלויה בעיקר באיכות קשרי הלקוחות שלה. פורטל
הלקוחות של מטריקס מאפשר ללקוחות צי הרכב שלנו לקבל גישה לכל המידע והתהליכים
הרלוונטיים עבורם, דבר המסייע לחסוך את הזמן היקר של הלקוחות ולייצר ערך גבוה
עבורם. אנו עובדים כבר שנים עם מערכת ה-- ERP תפנית מבית מטריקס. לכן זה היה טבעי כי
נבחר בפורטל הלקוחות של תפנית, אשר הוכיחה עצמה כמערכת המתקדמת ביותר
עבור ארגונים בענף הרכב, הליסינג והמימון".
לדברי
גלעד חסון, מנהל מחלקת תוכנה – תפנית בחטיבת מערכות עסקיות של מטריקס, "פורטל
הלקוחות שהוטמע ביורודרייב צפוי לשפר באופן ניכר את הדו שיח שבין יורודרייב לבין
לקוחותיה, בעיקר מנהלי ציי רכב, המעוניינים לקבל מידע, שליטה ובקרה על צי הרכבים.
הפורטל מייעל את תהליכי העבודה באמצעות הפיכת תהליכים מסורבלים לדיגיטליים
ומהירים. היישום ביורודרייב נשען על הניסיון והידע של מטריקס ביישום מערכות ERP ופתרונות טרנספורמציה דיגיטלית בענף הרכב
והליסינג עם מגוון לקוחות בתחום ביניהם יבואני הרכב, חברות ליסינג והשכרה, חברות
מימון רכבים ועוד.
חסון
הוסיף: "Tafnit
Portal הוא
פורטל לקוחות במודל ענן הפועל בכל פלטפורמה והוא אחד ממגוון פתרונות הפורטל שמספקת
מטריקס דוגמת: פורטל ספקים, פורטל טכנאים, פורטל סוכנים, פורטל קבלנים ועוד. אלו
מנגישים ללקוחות ושותפים עסקיים, מידע ושירותים, בזמינות מלאה ומאפשרים לבצע
פעולות ב- Self
Service ובפועל מאפשרים לארגון המיישם יתרון עסקי אמיתי,
חסכון בזמן וכוח אדם יחד עם רמת ואיכות שירות גבוהה תוך הגירה מאמצעי תקשורת
מסורתיים כגון טלפון, דואר אלקטרוני וכו' לאמצעי תקשורת דיגיטליים".
כתבות נוספות
-
21/07/2022פלטפורמת התקשורת וניהול מוקדי שירות הלקוחות בענן של Infobip מאפשרת לארגונים ליצור תקשורת עם יותר משמעות עם לקוחותיהם בעולם. קרא עוד
-
9/06/2022הטכנולוגיה של החברה הופכת אתרי אינטרנט לתצורה סטטית כדי להתגבר על אתגרי ניהול ואבטחת מידע של אתרי וורדפרס קרא עוד
-
24/05/2022מודול האנליטיקה והדשבורדים לתחזוקנית מנגיש את המידע במערכת תחזוקנית לדרג הניהולי ולמנהלי האחזקה בצורה אינטואיטיבית וברורה, קרא עוד
-
8/05/2022פרילנסרים המספקים שירותי קריינות ב- Fiverr יכולים ליצור לעצמם דוגמאות קריינות בכלי החדש, על ידי אימון זריז של מנוע הקול שלו. קרא עוד
-
25/04/2022מערכת "נמלה CX" כוללת יכולות לביצוע ניתוחים אנליטיים מתקדמים הבודקים את חווית המטופלים באופן רציף. קרא עוד
-
10/03/2022בעזרת matrixDnA, הלשכה מתחדשת בפלטפורמת ניהול ואחסון נתונים, שתזניק קדימה את מאגר הדאטה של ישראל, ותשפיע על החיים של כולנו קרא עוד
-
2/02/2022הסמכה זו מוענקת ל- Couchbase לאור יכולתה להציג אינטגרציה מוצלחת של הפתרון שלה עם AWS Outposts קרא עוד
-
16/12/2021הקרן תשקיע בהיקף של למעלה מ - 100 מיליון ₪ קרא עוד
-
7/12/2021עגלת WalkOut כוללת מסך מגע אינטראקטיבי גדול המתקשר עם הקונה ומציע מגוון המלצות מותאמות אישית קרא עוד
-
22/09/2021אם אתם כבר מבולבלים מכמות חברות הביטוח בשוק, הגיע הזמן להשתמש בשירות החדש הראשון מסוגו העונה לשם טראסטי שמציע השוואת ביטוחים אובייקטיבית שיעזור לכם לפשט ולהבין איזה מחיר ביטוח נסיעות הוא המשתלם ביותר בשבילכם. קרא עוד