נטוויז'ן הטמיעה מערכת לניהול קשרי לקוחות בעקבות כניסתה לשוק ה שיחות הבינלאומיות
חברת מטריקס סיימה לאחרונה יישום והטמעה של מערכת PeopleSoft CRM במוקד המכירות ושירות הלקוחות של פעילות השיחות הבינלאומיות בחברת נטוויז'ן. מערכת PeopleSoft CRM תטפל בכל המידע והתקשורת עם הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ללקוחות השיחות הבינלאומיות. המערכת מטפלת במרכיבים כגון: הקמת כרטיס הלקוח, ניהול פנית לקוח, תיעוד פניות לקוחות, מכירות ללקוחות ועוד. בנוסף, כוללת המערכת ממשק למערכת הבילינג לניהול כל המידע הקשור בחיובי הלקוחות. היקף הפרוייקט נאמד בכ- 2.5 מיליון שקל.
באחרונה קיבלה נטוויז'ן רשיון לאספקת שירות שיחות בינלאומיות באמצעות הקידומת 017. נטויז'ן הכריזה כי תספק שירותי שיחות בינלאומיות בטכנולוגית Voice Over IP.
במערכת PeopleSoft CRM משתמשים כ- 200 נציגי מכירה ושירות של שירות השיחות הבינלאומיות.
גיל רבינוביץ, מנהל מערכות המידע של נטוויז'ן אמר כי מרגע בחירת מטריקס כמיישם עם מערכת PeopleSoft ועד עליתה של המערכת לאויר חלפו שלושה חודשים בלבד.
נטויז'ן נמצאת בבעלות משותפת של דיסקונט השקעות ואלרון תעשיות אלקטרוניקה. מנכ"ל החברה היא רוית ברניב.
לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה- CRM והטלקום במטריקס, פתרון ה- CRM של PeopleSoft מאחד את כל נקודות המגע שבין הארגון ללקוחותיו והנתונים במערכות השונות בזמן אמת. "PeopleSoft CRM מיושמת בארגונים הגדולים והמובילים בעולם. בישראל, PeopleSoft CRM היא מערכת ה- CRM הפופולרית ביותר והיא מיושמת בארגונים דוגמת: בזק, בזק בינלאומי, ברק 013, בזק-כל, הבנק הבינלאומי הראשון, בנק טפחות, 012 קווי זהב, לאומי קארד, מפעל הפיס, חברת החשמל, נייס ועוד".
כתבות נוספות
-
7/01/2021הפרויקט שבוצע על ידי חברת מיטווך מאפשר לציוותי המוקדנים של טלאול לתת שירות במגוון אמצעי תקשורת בו זמנית
קרא עוד -
28/12/2020המערכת של חברת הטכנולוגיה האמריקנית VIDMOB, שפתחה לראשונה נציגות בישראל, מפרקת את הסרטונים לכמות עצומה של רכיבים ומשפרת את נתוני הקמפיין באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה קרא עוד
-
28/12/2020באמצעות פתרון SAP Advanced Track and Trace for Pharmaceuticals, החברה תסייע למודרנה לעמוד ברגולציות ובחקיקה בינלאומית שנועדה למנוע תרופות מזויפות להגיע לחולים קרא עוד
-
1/12/2020כחלק מפיילוט עם AcousticGuide, מובילה עולמית בסיורים אינטראקטיביים למוזיאונים, הפתרון של PointMe נבחן כעת במוזיאון באירופה קרא עוד
-
23/11/2020קבוצת מלם תים זכתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. קרא עוד
-
9/11/2020רסי שותף APN מעניקים הכרה לחברי רשת השותפים המשמשים כמנהיגים וממלאים תפקיד מפתח בסיוע ללקוחות קרא עוד
-
5/11/2020הרכישה של Fixel הינה חלק מן האסטרטגיה של חברת Logiq ביצירת מערכות פרסום מבוססות AI אשר מפשטות את תהליכי הפרסום קרא עוד
-
22/10/2020הסטרטאפ גם מקים משרדים חדשים בלונדון קרא עוד
-
21/10/2020Avaya Spaces™ נמצא בשימוש וארגונים גדולים בכ- 100 מדינות ומאפשרת ליחידים ולצוותים להיפגש, לחלוק מידע ותוכן, לנהל משימות ולשתף פעולה כשירות ענני. קרא עוד