תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
איך מקדמים מותג בהשקעה של דולר?
30/06/2011
הנה קמפיין גרילה מנצח מבית היוצר של LOCTITE, יצרנית הדבק SUPER GLUE 3. מה שמאפיין את הקמפיין הזה זאת הפשטות מצד אחד ואפקטיביות מושלמת מצד שני. מה צריך יותר מאשר מטבע ישן, אשר דבוק לאספלט, על מנת להראות את האמידות של מוצר מהפכני? כל הכבוד ל-LOCTITE, רעיון באמת מבריק!
עכשיו, מה המסקנה המתבקשת מהקמפיין הזה? כנראה שדברים באמת מבריקים עושים בלי תקציבי פרסום של מיליונים, אלא עם קצת חשיבה יצירתית שתתפוס את הצרכן במקום ובזמן שהוא הכי פחות מוכן, ובשל להפנים את המסר השיווקי!
עכשיו, מה המסקנה המתבקשת מהקמפיין הזה? כנראה שדברים באמת מבריקים עושים בלי תקציבי פרסום של מיליונים, אלא עם קצת חשיבה יצירתית שתתפוס את הצרכן במקום ובזמן שהוא הכי פחות מוכן, ובשל להפנים את המסר השיווקי!
כתבות נוספות
-
17/11/2011תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
קרא עוד -
9/11/2011במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
-
31/10/2011ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
-
16/10/2011איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
-
6/10/2011Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
-
26/09/2011משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
-
14/09/2011בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
-
8/09/2011יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
-
30/08/2011מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
-
29/08/2011הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד