חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מה הקשר בין חווית לקוח למסר שיווקי?

יש לכם מסר שיווקי שאתם רוצים להעביר? יש לכם גם מותג חזק וידוע ביד? מצוין! למה שלא תנסו לסתות טיפה מכלים מסורתיים של השיווק והפרסום ותתמקדו בחוויית הלקוח מאשר בדחיפת שם המותג שלכם. אנחנו צריכים להבין פעם אחד ולתמיד - אנחנו מוכרים תחושות, רגשות, חוויות. ללקוח לא אכפת מהמותג שלנו, גם החזק ביותר, אלא אם כן - הוא קושר אותו עם חוויה חיובית שהוא חש.  

כך בדיוק עשו אנשי שיווק בפולקסווגן, כאשר הם התמקדו בחוויות של האנשים וקשרו את המותג שלהם למסר שיווקי בצורה מאוד עדינה ולא אגרסיבית. האם זה השפיע ישירות על המכירות של מכוניות פולקסווגן בקרב האנשים שנחשפו לחוויה? כנראה שלא.  אבל סביר להניח שההשפעה העקיפה תבוא לידי ביטוי בהמשך ותשפיע על האהדה כלפי המותג. 

עכשיו, מה הלקח המרכזי מהמקרה הזה? כנראה שאנחנו, כאנשי שיווק, צריכים להיות טיפה פחות חומרניים וממוקדי יעדים בשיווק ופרסום וקצת יותר לשים את עצמינו במקום הלקוחות שלנו ולחשוב בצורה סובייקטיבית ושקולה. בסופו של דבר, אין לקוח יותר נאמן מאשר אחד שעבר חוויה חיובית עם המותג שלנו והופך למעשה לשגריר שלנו ללקוחות פוטנציאליים נוספים. 

 פורסם בבלוג Buzz Observer

כתבות נוספות

  • שיווק גרילה
    17/11/2011
    תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
    קרא עוד
  • שיווק גרילה
    9/11/2011
    במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    31/10/2011
    ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    16/10/2011
    איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
  • שיווק גרילה
    6/10/2011
    Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    26/09/2011
    משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    14/09/2011
    בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    8/09/2011
    יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    30/08/2011
    מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    29/08/2011
    הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד