teenk מחלקת פרסים לנוער המצטיין בפרסום
כמידי קיץ וקיץ ארחה חברת teenk המתמחה בפתרונות שיווק לנוער כ 300 באזרים - בני נוער מובילים חברתיים, איתם נמצאת החברה בקשר, באירועyellow day מלא הפתעות סביב בריכה בווילה פרטית במשמר השבעה. תחת קוד לבוש צהוב מחייב משם האירוע חילקה teenk באירוע את פרס 'ברווז הזהב' לטינקרים המובילים של השנה שנבחרו ע"י בני הנוער עצמם.
בני הנוער של חברת teenk לוקחים חלק מרכזי בקבלת ההחלטות בנושאי שיווק לנוער של החברות הגדולות במשק העובדות עם החברה ובני הנוער מייעצים סביב קמפיינים פרסומיים משלב החשיבה ובניית הקמפיין ועד יצירת באז סביב מוצרים ושירותים שונים. בני הנוער איתם נמצאת חברת teenk בקשר נבחרים לתפקידם בזכות היותם מובילים חברתיים והם המקדמים העיקריים של המותגים ברשתות חברתיות ובחיי היום - יום.
פרסי 'ברווז הזהב' חולקו זאת הפעם החמישית מאז הוקמה החברה וכחמשת אלפים שגרירים בני השתתפו בהליך הבחירה של 'מעדר הזהב' (בן הנוער ה'חופר' ביותר במערכת), 'בלונדינית השנה' (פרס שהוענק השנה דווקא לנער מהעיר מודיעין), 'מתנחל השנה' (המוענק לבן הנוער שנמצא יותר מכולם במשרדי החברה) פרס מיוחד הוענק ע"י בני הנוער למנהלת מחלקת הנוער של חברת teenk נועה בלכמן, שקבלה את התואר "הכי בן/בת 16". כמו כן העניקו בני הנוער פרסים לקמפיינים בולטים ומצטיינים של השנה האחרונה וביניהם הטורניר של מילקי , הוילה של מקופלת, סאמר לאב של קוקה קולה , ילדות טובות של אקס ופיטנס סאמר ג'וב.
נותן החסות המרכזי של teenk yellow day היה המותג מילקי. ולצידו באו לידי ביטוי במסיבה, בריקודים, בכיבוד ובמשחקים גם שאר המותגים לנוער איתם עובדת חברת teenk - יטבתה, רד-בול, דוריטוס, תפוצ'יפס, בזוקה, פול פרנק, פסק זמן ומקופלת שלא פספסו את ההזדמנות לחזק את הקשר שלהם אל בני הנוער המובילים חברתית מכל רחבי הארץ שהגיעו לאירוע.
יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "אירוע teenk yellow day הוא אירוע מרכזי מסורתי של החברה בקיץ שמטרתו לומר תודה ולפנק את בני הנוער איתם אנו נמצאים במהלך כל השנה בקשר קבוע. הדגם הייחודי של שיתוף בני נוער בהליכי שיווק של המותגים החזקים בארץ שבנינו בשש השנים האחרונות מחייב אותנו לשמור על קשר קבוע עם בני נוער וזאת ההזדמנות שלנו לומר להם תודה. פרס 'ברווז הזהב' הוא בכוונה פרס היתולי – אנו מעניקים ברווז אמבטיה מגומי כפרס – משום שהתמורה לה זוכים הנערים והנערות הנמצאים איתנו בקשר קבוע ועמוק היא שנה שלמה של חוויות, הרפתקאות ופינוקים מהמותגים המובילים בארץ".
כתבות נוספות
-
17/11/2011תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
קרא עוד -
9/11/2011במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
-
31/10/2011ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
-
16/10/2011איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
-
6/10/2011Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
-
26/09/2011משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
-
14/09/2011בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
-
8/09/2011יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
-
30/08/2011מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
-
29/08/2011הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד