תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
איך מעבירים 30 שניות המתנה בתחנת אוטובוס?
6/10/2011
Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, לא בפעם הראשונה משתמש בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. כולנו זוכרים פרסומת שבה כ-10 תינוקות רוכבים על רולרבליידס ומציגים מותג המים בצורה מרעננת וצעירה. הרי קשה להישאר אדישים כלפי התינוקות המקסימים האלה בלי מחשבה פזיזה לקפוץ לחנות ולטעם לגימה מהמוצר הקסום הזה. גם הנתונים היבשים מדברים בעד עצמם, יותר מ-47 מיליון צפיות לסרטון ביו-טיוב.
הפעם Evian לא סתרו מהמוטיב שלהם, של שימוש בתינוקות, אך עשו זאת בצורה אחרת ואינטראקטיבית יותר. הם מיקמו שלטי חוצות אינטראקטיביים בכמה תחנות אוטובוס בשיקגו, כאשר בכל שלט הוכנס מסך מגע גדול עם אפשרות ללחוץ עליו ולהפעיל סרטון משעשע באורך של כ-30 שניות וכך להעביר את הזמן עד הגעת האוטובוס ע"י האזנה למוזיקה קצבית.
הפוסט פורסם בבלוג buzz007.co.il
כתבות נוספות
-
17/11/2011תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
קרא עוד -
9/11/2011במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
-
31/10/2011ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
-
16/10/2011איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
-
26/09/2011משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
-
14/09/2011בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
-
8/09/2011יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
-
30/08/2011מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
-
29/08/2011הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד
-
22/08/2011הטובים לשיווק. כמידי קיץ ארחה חברת teenk המתמחה בפתרונות שיווק לנוער כ 300 "באזרים" - בני נוער מובילים חברתיים, איתם נמצאת החברה בקשר ומחלקת את פרסי "ברווז הזהב" קרא עוד