חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

Nature Valley בקמפיין חוצות אכיל

לראשונה בישראל- ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל - ישיקו קמפיין פרסום המזמין את הקהל הרחב ל"אכול את השלט". הקמפיין הכולל שמוביל משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול  חסויות בטלוויזיה, שילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ומיתוג תחנות אוטובוס ייחודי: תחנות המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".

 

הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ-2 מיליון ש"ח ילווה בסלוגן: Enjoy Nature - Enjoy Nature Valley, שנשען על ערכי המותג הקשורים בבילוי אקטיבי בטבע, בפעילויות Out door ובספורט. לאורם של ערכים אלו, מבצעת ג'נרל מילס פעילויות קד"מ רבות, במסגרת אירועי ספורט ואופניים בטבע, מרוצים ותחרויות, ואירועי התרמה למען מטרות חברתיות.

 

קמפיין תחנות האוטובוס יתקיים במספר תחנות שונות במקביל, הממוקמות באזורים אסטרטגיים ונמצאים במרכזי הפעילות של העיר תל- אביב. חובבי החטיף שלא יספיקו להגיע אל תחנות האוטובוס הממותגות, יוכלו ליהנות ממאות אלפי חטיפים שיחולקו במגזיני לייף סטייל, ובשלל אירועי חוץ

 

סופרוויזר: רועי חננאל,  תקציבאית: ג'ני בק, מנהל קריאייטיב: אלעד סטפנסקי, ארט דירקטור: עידן זמיר/ שרון טננבאום/ דקלה משולם, קופירייטר: מעיין קרניאל

 

קטגוריית חטיפי הדגנים למבוגרים, אוחזת היום ב70% מתחום חטיפי הדגנים בישראל. זהו שוק המגלגל מחזור מכירות שמוערך בכ-150 מיליון ₪ בשנה. חטיף הדגנים Nature Valley מדורג כמס' 2 חזק בפופולאריות שלו, ולפני כמה חודשים גם חנך את סגמנט השוקולד- שהפך עד מהרה ללהיט.

 

כתבות נוספות

  • שיווק גרילה
    9/11/2011
    במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    31/10/2011
    ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    16/10/2011
    איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
  • שיווק גרילה
    6/10/2011
    Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    26/09/2011
    משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    14/09/2011
    בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    8/09/2011
    יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    30/08/2011
    מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    29/08/2011
    הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    22/08/2011
    הטובים לשיווק. כמידי קיץ ארחה חברת teenk המתמחה בפתרונות שיווק לנוער כ 300 "באזרים" - בני נוער מובילים חברתיים, איתם נמצאת החברה בקשר ומחלקת את פרסי "ברווז הזהב" קרא עוד
עבור לתוכן העמוד