חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

למבוגרים בלבד: רשת TNT יוצאת בקמפיין לנוער

חברת "TNT" ,אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית  אביב /קיץ 2007 ויוצאת בקמפיין לקידום מכירות. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס תחת הקונספט  I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER.

 

מהחברה נמסר כי "כוכבי הקמפיין הם דניאלה פרייטאס, הדוגמנית הברזילאית, פרזנטורית TNT עונה חמישית, מלווה בשלושה בנים:"בן זוגה", הדוגמן הישראלי הבינלאומי מתן ברנר, ושני חברים נוספים- ארתור ודן קרן. החבורה הצעירה והסקסית מתעדת את חוויות הקיץ שלה באלבום תמונות אישי, הכולל תמונות ממקומות מגוונים כגון: ים, יער, שוק הפשפשים ונמל בצרוף מזכרות, כרטיסים וטקסטים אישיים, המהווים את קטלוג החברה".

 

מיכה הוניגמן, מבעלי הרשת מוסר כי: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם ההרפתקנות של הצעירים, ומשדר חוויה של חופש, טיולים בעולם והנאה."

 

עוד מסר הוניגמן כי "קונספט הקמפיין מתאים לרוח קהל היעד ,שהוא הצעירים" וכי "הצבעוניות הנועזת העונה מגבירה את תחושת העליזות."  בתמונה: מתן ברנר.

        

 

כתבות נוספות

  • שיווק גרילה
    17/11/2011
    תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".
    קרא עוד
  • שיווק גרילה
    9/11/2011
    במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    31/10/2011
    ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    16/10/2011
    איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת קרא עוד
  • שיווק גרילה
    6/10/2011
    Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    26/09/2011
    משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור. קרא עוד
  • שיווק גרילה
    14/09/2011
    בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    8/09/2011
    יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    30/08/2011
    מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך? קרא עוד
  • שיווק גרילה
    29/08/2011
    הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים. קרא עוד
עבור לתוכן העמוד