חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

צחצחי אותי שרון: שרון איילון תוביל את קמפיין קולגייט טוטל החדש

"קולגייט" עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש למשחת השיניים קולגייט טוטל, בהשקעה מדווחת של 500,000 דולר.

 

הקמפיין החדש ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, תחת הסלוגן:"קולגייט טוטל, המומלצת ביותר על ידי רופאי השיניים". סרט הקמפיין הופק בארץ באמצעות משרד הפרסום Y&R שלמור אבנון עמיחי.

 

קמפיין קולגייט טוטל החדש, הינו קמפיין עולמי אותו מובילה בארה"ב ברוק שילדס. בעקבות  ציונים גבוהים בסקר אשר ערכה החברה, בין מועמדות פוטנציאליות לקמפיין, נבחרה הפרזנטורית – שרון איילון, בזכות חיוכה שובה הלב ושיניה היפות.

בקמפיין, שרון אמא ל-2 ילדים, אשר מעידה תוך כדי שהיא משחקת עם ילדיה ושומרת עליהם, על חשיבות שמירת בריאות הפה והשיניים מאחר והיא נפגשת מידי יום עם אנשים חשובים... בקמפיין, שרון מציינת כי רופא השיניים שלה המליץ על משחת שיניים קולגייט טוטל, כבעלת נוסחא ייחודית היוצרת שכבת הגנה ונלחמת בחיידקים עד 12 שעות.

 

שרון איילון, נחשפה לראשונה בתכנית "קחי אותי שרון", השתתפה ב"מלכת המדבר" ב- 2003 ומאז מארגנת טיולים אתגריים לנשים. כיום, מכהנת איילון כמנכ"ל עמותת לב אוהב, עמותה למען ילדים ובני נוער בעלי צרכים מיוחדים.

 

לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה בקולגייט: "מגמת הבריאות צוברת תאוצה בכל העולם ובתחומים מגוונים לרבות היגיינת הפה. קולגייט הינו מותג מוביל בתחום היגיינת הפה ומוביל גם בסגמנט זה עם קולגייט טוטל בעל  51.4% נתח שוק. משחת השיניים קולגייט טוטל, מכילה פורמולה ייחודית המצפה את השיניים והחניכיים בשכבת מגן, ומסייעת להלחם ברובד החיידקים עד 12 שעות גם אחרי אכילה ושתייה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד